Starijim dizelašima, pa čak i onima koji zadovoljavaju norme Euro 6 prijeti potpuni izgon iz europskih gradova
Nesigurnost je nagnala njemačku vladu na odobravanje naputaka za remodeliranje postojećih dizelaša unaprijeđenim ispušnim sustavima pomoću kojih bi ovi automobili trebali zadovoljiti tražene ekološke norme i izbjeći zabrane.
Dokument s uputama na 30 stranica, čini se, ipak nije u potpunosti smirio duhove. Dok u Baumot grupi koja se bavi izradom ispušnih sustava pozdravljaju donošenje novih naputaka, te vjeruju kako će potrebnu tehnologiju kupcima moći isporučiti već ove godine, u njemačkoj automobilskoj grupi za lobiranje VDA, koja zastupa interese proizvođača automobila, ne kriju nezadovoljstvo.
Čelnici VDA smatraju kako bi potrošači trebali razmišljati o kupovini novih vozila umjesto o skupom remodeliranju starih vozila.
Proizvođači automobila ne mogu jamčiti pouzdanost vozila na koje je ugrađen neovlašten ispušni sustav, tvrde u VDA, te smatraju da bi odgovornost za eventualne posljedice i štetu uzrokovanu remodeliranjem trebali snositi vlasnici vozila i tvrtka koja je proizvela, odnosno ugradila, sporni dio.
U BMW-u se slažu, te potiču njemačku vladu na donošenje subvencija za zamjenu starih modela - novima.
Volkswagen i Daimler su pak priznali kako su voljni sufinancirati remodeliranje problematičnih dizelaša, pa ostaje za vidjeti kojim će smjerom krenuti njemačka automobilska industrija u novoj godini.