Više od polovice od više od 37 milijuna Golfova isporučenih diljem svijeta od 1974. proizvedeno je u glavnoj Volkswagenovoj tvornici u Wolfsburgu. Obnovljena osma generacija modela atraktivnija je, inteligentnija i učinkovitija nego ikada prije
U tvornici Volkswagen u Wolfsburgu je prije nekoliko dana započela serijska proizvodnja novog Golfa: prvi automobil iz tehnički i vizualno obnovljene osme generacije modela koji je 12. travnja sišao s proizvodne trake u hali 12 bio je Golf Style u anemona plavoj metalik boji – gotovo točno 50 godina nakon što je prvi serijski Golf napravljen u Wolfsburgu.
'Golf je u srcu marke Volkswagen već pola stoljeća, nudeći pristupačnu mobilnost za sve na najvišoj tehničkoj razini. Golf se neprestano prilagođavao potrebama kupaca i tako postao globalni bestseller – proizveden u Wolfsburgu. Upravo to je ono na čemu gradimo s novom evolucijskom fazom – s još većom učinkovitošću, udobnošću i kvalitetom te novim konceptom rada. Golf ne može biti bolji od ovoga,' rekao je Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila.
Tijekom posljednjih pet desetljeća, Volkswagenova glavna tvornica u Wolfsburgu postala je na neki način 'duša” globalne proizvodnje Golfa: više od polovice od više od 37 milijuna modela ovog kralja kompaktne klase prodanih do danas – u prosjeku 400.000 jedinica godišnje – izgrađeni su u glavnom postrojenju. To uključuje 'klasični' Golf, sada u svojoj osmoj generaciji, s raznim izvedenicama kao što su Golf Variant i Golf Sportsvan, te širok raspon modela i pogonskih sklopova.
Novi model lako je prepoznati po izmijenjenom prednjem dijelu. Značajke koje vizualno definiraju uključuju novodizajnirana LED prednja svjetla. Vrhunska IQ.LIGHT – LED matrična prednja svjetla uključuju novo dugo svjetlo visokih performansi s vrlo velikim dometom. Po prvi put u europskom Volkswagenu, osvijetljen je i Volkswagenov logo na rešetki hladnjaka02. IQ.LIGHT – 3D LED stražnja svjetla također su dobila novi dizajn – i u Golfu i u Golfu Variant.
Unutrašnjost sadrži novu generaciju infotainment sustava s još bržim procesorima, samostojeći zaslon osjetljiv na dodir (dijagonala: 32,2 cm/12,9 inča) i intuitivnu strukturu izbornika. Dodirni klizači za kontrolu temperature i glasnoće sada su osvijetljeni. Najnoviji digitalni instrumenti također su uvijek uključeni kao standard. Novost je i višenamjenski upravljač s gumbima jednostavnim za korištenje i IDA glasovni asistent s integriranom ChatGPT funkcijom koji se ne može koristiti samo za upravljanje funkcijama kao što su klima uređaj, telefon ili navigacijski sustav, već i za pristup online informacijama o praktički bilo kojoj temi - od detalja leta do pitanja općeg znanja.
Što se tiče raspona pogonskih sklopova, osim dokazanih, učinkovitih blagih hibridnih pogona TSI, TDI i eTSI, ažuriranje Golfa također nudi dva nova plug-in hibrida s električnim dosegom od preko 100 km i kombiniranim dosegom od oko 1000 km, kao i funkciju brzog punjenja istosmjernom strujom.
Najveća tvornica za proizvodnju automobila Volkswagen grupe imala je i ovaj tjedan još jedan razlog za slavlje. Samo nekoliko dana prije početka proizvodnje novog Golfa, tvornica je proslavila 48-milijunto vozilo koje je sišlo s proizvodne trake; nijedna druga automobilska tvornica u svijetu nije proizvela ni približno toliko vozila kao tvornica u Wolfsburgu. Malo je reći da je obljetnički model bio Golf. Model u urano sivoj boji već je na putu prema kupcu u Ujedinjenom Kraljevstvu.
'48 milijuna je impresivna brojka koja nikada ne bi bila moguća bez motivirane i kvalificirane radne snage', rekao je Jürgen Mahnkopf, zamjenik predsjednika generalnog i grupnog radničkog vijeća. 'Naši zaposlenici uložili su svoje srce i dušu u svako pojedino vozilo koje je ovdje napravljeno u posljednjih 50 godina.'
S obujmom proizvodnje od oko 20 milijuna vozila, Golf je model koji se najviše izrađuje u tvornici. Drugo mjesto zauzima Buba, s gotovo 12 milijuna primjeraka proizvedenih u Wolfsburgu između 1945. i 1975. Tiguan sada zauzima treće mjesto, s nešto manje od 3,5 milijuna modela sišlih s proizvodnih traka od početka proizvodnje 2007. Prestigao je Polo, gdje je proizvodnja više od tri milijuna jedinica na mjestu na kanalu Mittelland započela 1975.
'Veza između Golfa i tvornice u Wolfsburgu je prilično jedinstvena: Wolfsburg je Golf – a Golf je Wolfsburg,' upravitelj tvornice Rainer Fessel rekao je. 'Kao tim smo proteklih tjedana i mjeseci pažljivo planirali početak proizvodnje. Sada smo oduševljeni što ćemo uskoro vidjeti novi Golf na cestama.'