Opel je sredinu godine završio s dobiti a proizvođač iz Rüsselsheima nastavlja vući poteze u skladu s tržišnim promjenama
Naime popularnost dizelaša na Starom kontinentu pada još od početka afere Dieselgate, a očekivanja su da će ova pogonska tehnologija i u nadolazećem razdoblju ostvarivati sve lošije rezultate nakon što su pojedini Njemački gradovi krenuli sa zabranom starijih dizelaša.
U Opelu su stoga veću potražnju za benzincima odlučili zadovoljiti novom 1.6-litrenom jedinicom pod poklopcem Insignije.
Moderni turbopunjeni četverocilindraš opremljen je filtrom čestica kako bi zadovoljio stroge norme Euro 6, a u Insigniji će biti uparen s ručnim ili automatskim mjenjačem.
Motor je deklariran na 200 KS i 280 Nm, te Insigniji osigurava sprint s mjesta do 100 km/h za 7,7 sekundi i 235 km/h maksimalne brzine uz potrošnju od 6,3 litre u kombiniranom ciklusu, te emisiju CO2 od 145 grama po kilometru.
Novi benzinac dostupan je u sve tri izvedbe Insignije - Grand Sport, Sports Tourer i Country Tourer.