Osim revidiranog izgleda, GT-R50 dolazi s mehaničkim nadogradnjama jer koristi evoluciju twin-turbo 3,8-litrenog motora V6 snage 720 KS i sa 780 Nm okretnog momenta
Nissan je prije otprilike godinu dana pokazao prototip sportskog superautomobila Nissan GT-R50 by Italdesign, a japanski proizvođač objavio je i službene fotografije proizvodne verzije. To je superautomobil koji su Nissan i Italdesign htjeli dovesti u Ženevu ove godine, ali su morali pribjeći planu B zbog globalnih problema s pandemijom koronavirusa. Nissan je surađivao s Italdesignom iz Torina u stvaranju ovog modela, u spomen na 50. obljetnicu modela GT-R 2019. godine i 50. godina Italdesigna slavnog talijanskog dizajnera automobila Giorgetta Giugiara 2018. godine.
Iako ovo nije GT-R sljedeće generacije koji strpljivo čekamo, i dalje jedva čekamo bilo kakvu službenu vijest o modelu popularno zvanom Godzilla. Bilo kako bilo, Nissan GT-R50 by Italdesign ispod radikalnog novog izgleda uglavnom je isti R35, koji postoji još od 2007. godine, ali sada s potpuno novim izgledom i nekim diskretnim ažuriranjima unutar kabine. S druge strane, izvana, od branika do farova, gotovo sve je promijenjeno.
Ovo je superautomobil oštrog izgleda, a krovne crte spuštene za 54 milimetra u odnosu na GT-R Nismo iz 2018., na kojem se temelji. Sam krov je drukčiji jer sadrži niži središnji dio, bočno omeđen uzdignutim vanjskim područjima. LED prednja svjetla daju automobilu svjež izgled, dok se masivno stražnje krilo straga može prilagoditi, odnosno podignuti u funkcionalni radni položaj. Promjene s vanjske strane su posebne 21-colne alu felge, ekskluzivne za ovaj model. Ono što je zanimljivo jest činjenica da su automobil zapravo dizajnirali Nissanovi timovi u Europi i Sjevernoj Americi.
Unutrašnjost nije bila podvrgnuta istom razinom promjena kao i njegov vanjski dio, ali kabina još više koristi karbonska vlakna, kožu i alkantaru (sintetski materijal nalik na brušenu kožu). Sve je ovo dio ograničenog izdanja Nissana GT-R50, ali se ipak vidi da je R35 na tržištu već 13 godina.
Osim revidiranog izgleda, GT-R50 dolazi s mehaničkim nadogradnjama jer koristi evoluciju twin-turbo 3,8-litrenog motora V6. Nismo ga je doradio kako bi izvukao 720 konjskih snaga (530 kW) ili 120 KS više nego GT-R Nismo ili Track Edition. Inače, Nismo je skraćenica od Nissan Motorsport i predstavlja odjel koji se bavi tuningom, motorsportom i performansama unutar samog brenda Nissan. A sam Nissan kaže da su uspjeli nadmašiti okretni moment verzije motora VR38DETT i podignuti ga u ovoj najnovijoj verziji Nissan GT-R50 na 780 Newton metara, što predstavlja porast od 128 Nm.
Dodatna snaga zahtijevala je ugradnju ojačanog sekvencijalnog 6-brzinskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a trebale su im i ojačane kočnice Brembo. Bilstein se pobrinuo za prepravljeni ovjes sa stalno podesivim prigušivanjem, a Michelin je osigurao gume Pilot Super Sport dimenzija 255/35R21 na prednjoj i 285/30R21 na stražnjoj osovini.
Iako Nissan prima narudžbe od prosinca 2018. i planira izraditi samo 50 automobila, još je na raspolaganju nekoliko primjeraka. To bi moglo biti povezano s prilično pretjeranom traženom cijenom od 990.000 eura ili otprilike pet puta više od najskupljeg GT-R-a. Oni koji su ipak spremni platiti ovu cijenu trebali bi znati da će prva serija automobila biti isporučena krajem 2020. i početkom 2021. godine.