Predsjednik Bugattija trenutno uglavnom upravlja tvrtkom iz svog doma u Strasbourgu u Francuskoj, a najmanje dva puta tjedno putuje u sjedište tvrtke u Molsheimu
Bugatti je još 20. ožujka zbog pandemije koronavirusa obustavio proizvodnju svojih vozila poput Chirona i Diva u Molsheimu, u departmanu Bas-Rhin u sjevernoistočnom dijelu Francuske. Unatoč tome, velik broj zaposlenika i dalje radi - od kuće i u skladu s preporukama nadležnih tijela, međunarodnim stručnjacima i vladinim mjerama.
Stephan Winkelmann, predsjednik Bugattija od 2018., uglavnom upravlja tvrtkom iz svog doma u Strasbourgu u Francuskoj. Najmanje dva puta tjedno putuje u sjedište u Molsheimu kako bi se informirao o trenutnoj situaciji tamo s malim brojem zaposlenih koji ne mogu raditi od kuće. To uključuje sastanke sa zaštitarskim osobljem i upraviteljem objekta.
'Iako sada radim kod kuće kao i mnogi drugi zaposlenici, nijedan dan nije isti u ovom teškom vremenu. Međutim, zahvaljujući digitalnim procesima i komunikacijskim kanalima, još smo u mogućnosti raditi i dalje razvijati svoje izvanredne hipersportske automobile', objašnjava Stephan Winkelmann. Kratki izvadak iz njegovog dnevnog rasporeda pokazuje da francuska luksuzna marka ne miruje, čak ni za vrijeme pandemije COVID-19.
BUGATTI AUTOMOBILES S.A.S.
Volkswagen Grupa je kupila legendarnu marku Bugatti 1998. godine. Bugatti Automobiles S.A.S. je naručio od Giorgetta Giugiara iz tvrtke ItalDesign da osmisli prvo konceptno vozilo tvrtke Bugatti Automobiles, coupé model EB118, koji je predstavljen na sajmu automobila u Parizu 1998. godine. EB118 koncept je imao 6,3-litreni W-18 motor snage 555 KS (408 kW). Nakon pariškog debija koncept EB118 ponovno je prikazan 1999. na sajmu automobila u Ženevi i na sajmu automobila u Tokiju. Bugatti je iste godine predstavio i koncept Chiron 18/3 na Salonu automobila IAA u Frankfurtu 1999. godine.
Francuska luksuzna marka zaprepastila je ljubitelje automobila diljem svijeta modelom Chiron u Ženevi 2016. S 250 proizvedenih automobila i više od 150 već plaćenih, manje od 100 jedinica još je dostupno za prodaju. Model Chiron Noire s 8,0-litrenim 16-cilindričnim motorom snage 1600 KS predstavlja najvišu razinu inženjerskog umijeća. Edition model, ograničen je na samo 20 primjeraka, isporuke počinju od drugog tromjesečja 2020. godine po cijeni od tri milijuna eura neto u osnovnoj verziji.
- 7:00 sati
Ustajanje
Lagani doručak
Pregled dnevnih vijesti; čitanje domaćeg i međunarodnog tiska.
'Koristim niz različitih medija kako bih doznao što se trenutno događa u svijetu, u politici i poslu. Na kraju krajeva, potreban mi je dobar pregled kako bih mogao pravilno ocijeniti tržišta i opću situaciju te ih upotrijebiti za vođenje svojih postupaka.'
- 8:30 sati
Provjera e-mailova
Početak prvog sastanka na Skypeu s proširenim Izvršnim odborom.
'Trenutno svakog jutra razgovaramo s višim menadžerskim timom Bugattija, tako da su svi u toku s trenutnim stanjem u kompaniji i provjera zdravstvenog stanja ljudi, uključujući i zdravlje naših poslovnih partnera. To uključuje raspravu o najnovijim svjetskim kretanjima i kako bi mi kao tvrtka trebali reagirati. Ako mislimo da trebamo nešto poduzeti, razgovaramo o mogućim rješenjima u ovoj većoj grupi. To je zajednički napor i odvija se u aktivnom diskursu između svih uključenih.'
- 10:00 sati
Daljnji konferencijski pozivi s različitim odjelima kao što su razvoj, prodaja, dizajn i marketing.
'Iako niti jedan od naših hipersportskih automobila trenutno ne može otići iz našeg Molsheima, nastavljamo aktivno raditi tamo gdje je to moguće. Osim proizvodnje, to se prije svega odnosi na razvoj i dizajn. Zaposlenici me informiraju o trenutnom stanju, uspjehu u razvoju ili problemima. To uključuje i trenutni status naših globalnih poslovnih partnera. Kako se nose sa situacijom i kako nastavljaju pružati podršku našim kupcima? Raspravljamo zajedno o sljedećim koracima kako rad ne bi bio ometen nedostatkom odluka. Naš je moto uvijek isti: jedini način na koji možemo nastaviti graditi najbolje automobile na svijetu jest međusoban razgovor. Izazovi s kojima se suočavaju odjeli za prodaju i marketing posebno su teški i to smo u mogućnosti riješiti samo zajedno.'
- 12:00 sati
Ručak
Gledanje vijesti na TV-u
Provjera e-mailova
'Uz internetske časopise, ujutro se stignem informirati i uz vijesti gledajući televiziju. Budući da je Bugatti svjetski brend, i tvrtku i mene zanimaju vijesti iz svih regija i kontinenta. Zaista je važno biti ukorak. Zbog vremenskih razlika između različitih regija, vrijeme ručka je dobro vrijeme da steknete predstava o tome što se događa u svijetu.'
- 14:00 sati
Daljnje telefonske konferencije s Comité de Produit, odborom za proizvode, u vezi s razvojem sadašnjih i budućih proizvoda.
Porvjera e-mailova
'Bugatti nikad ne miruje. Niti vikendom, niti preko božićnih blagdana, a definitivno ni zbog pandemije COVID-19. Ne postoje ograničenja u kreativnosti našeg osoblja; nove ideje za nova tehnička rješenja ili proizvode pojavljuju se stalno. Konsolidacija svih njih uvijek je poseban izazov. Tijekom konferencijskog poziva Comité de Produit razgovaramo o najnovijim dostignućima i skiciramo buduće projekte. Za mene su ovo neki od najuzbudljivijih sastanaka jer vam daju uvid u svu snagu i kreativnost u našoj tvrtki. Stvari se ponekad mogu malo zagrijati. Međutim, po mom iskustvu, upravo takva vrsta trenja vodi do najboljih rezultata.'
- 19:00 sati
Sportovi izdržljivosti
'Budući da trenutno ne mogu trenirati u teretani ili na bazenu, trčim sat vremena u ranu večer i prekidam trčanje s nekoliko vježbi. To poboljšava moju izdržljivost i zdravlje, uživam u tome i daje mi vremena da analiziram dan bez pametnog telefona ili računala. Ovo razdoblje meditacije također puni moje baterije.'
- 21:00 sati
Privatni telefonski pozivi
'Svake večeri u ovom periodu telefoniram svojoj majci koja živi južnoj Njemačkoj. Ovo je postao lijep ritual i posebno joj pomaže da se nosi s ovim teškim razdobljem. Nakon toga obično nazovem telefonski nekoliko prijatelja koji su rašireni po cijelom svijetu i doznajem kako su.'
- 22:00 sati
Čitanje
'Za mene je jedina prednost ove blokade to što imam više vremena za čitanje u večernjim satima. Normalno paralelno čitam dvije knjige, jednu fikciju i jednu nefikciju. Međutim, trenutno čitam dvije nefikcijske knjige - biografiju Charlesa de Gaullea i knjigu o francuskim padobranskim postrojbama tijekom rata u Indokini. Na mojoj se polici nalazi i knjiga o 'kraljici Bugatti', koja govori o francuskoj trkaćoj vozačici Hellé Nice, koja je vozila Bugatti Type 35 C. Ova knjiga je sljedeća na mom popisu.'
Francuska luksuzna marka zaprepastila je ljubitelje automobila diljem svijeta modelom Chiron u Ženevi 2016. S 250 proizvedenih automobila i više od 150 već plaćenih, manje od 100 jedinica još je dostupno za prodaju. Model Chiron Noire s 8,0-litrenim 16-cilindrični motor snage 1600 KS predstavlja najvišu razinu inženjerskog umijeća. Edition model, ograničen je na samo 20 primjeraka, isporuke počinju od drugog tromjesečja 2020. godine po cijeni od tri milijuna eura neto u osnovnoj verziji.