Postoje brojne metode kojima se utvrđuje koliko je automobil brz. Neki navode podatak o ubrzanju do 100 km/h, drugi maksimalnu brzinu, a trećima je najbitniji rezultat na 402 metra
Ipak, kao neslužbeno najrelevantniji podatak brzine automobila već se godinama uzima vrijeme postignuto na Zelenom paklu.
Nürburgring Nordschleife sa svojih 20,8 km dužine, 300 metara promjene nadmorske visine i 154 zavoja ultimativni je test automobilske dinamike i izdržljivosti.
Kaže se da je automobil brz ako ovu stazu odradi za manje od osam minuta. Prije 35 godina, Stefan Bellof je u Porscheu 956C postavio vrijeme od 6:11,13.
Nije ni čudo da je ovaj rekord stajao tri i pol desetljeća, no čini se ispravno da ga je naposljetku ponovno srušio upravo Porsche - ovaj put 919 Hybrid Evo.
U rukama peterostrukog osvajača 24 sata Nürburgringa, Timo Bernharda, 919 Hybrid Evo preletio je Nordschleifeom za nevjerojatnih 5:19,546.
Jedva čekamo video iz kabine, a s obzirom na rezultat sam podvig zaslužuje i dokumentarac. 919 Hybrid Evo brži je od bolida Formule 1, a kako bi otklonio svaku sumnju da je najbrži automobil na svijetu trebao bi odvesti i Pikes Peak, te srušiti netom postavljeni rekord Volkswagenovog I.D R-a.
Uistinu živimo u uzbudljivim vremenima.