Krenulo je naručivanje ovog posebnog izdanja modela Megane R.S. kojim Renault slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompaktnih automobila. Pogledajte što sve ima od opreme sportaš koji će se proizvesti u samo 1976 primjeraka
Renault je u siječnju ove godine predstavio posebno izdanje modela Megane R.S. kojim slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompakata. Renault Megane R.S. Ultime kolekcionarski je model i posljednja inačica linije čiji počeci sežu u 2003.
Ekskluzivan dizajn modela Megane R.S. Ultime odlikuju prepoznatljiva obilježja marke Renault Sport, među kojima se izdvaja dvostruki dijamant, te posebna grafička obilježja nadahnuta novim Renaultovim logotipom. Na krovu i poklopcu motora (osim u izvedbama s opcijskim panoramskim krovom), stražnjem odbojniku, vratima i blatobranima nalaze se ukrasne naljepnice mat crne boje, usklađene s četiri dostupne boje karoserije: crna Star (dostupna serijski) s kojom naljepnice tvore skladnu cjelinu, bijela Pearl s upečatljivim vizualnim učinkom, žuta Sirius u skladu s prepoznatljivim bojama Renault Sporta i narančasta Tonic za izražen kontrast. Povrh toga, na naljepnice na desnoj strani vozila diskretno je dodana godina osnutka Renault Sporta – 1976.
Karoserija Meganea R.S. Ultime ima za 60 mm šire prednje blatobrane i za 45 mm šire stražnje blatobrane, bočne usisnike zraka, prednja svjetla R.S. Vision, središnju ispušnu cijev, shark antenu, spojler i stražnji difuzor. Dizajn ove serije karakteriziraju brojni crni detalji: logotipi, ručice vrata, okviri prozora, naplatci (čak i pokrovi matica kotača), ukrasni lukovi blatobrana, stražnji difuzor te aerodinamični prednji spojler po uzoru na Formulu 1 koji se ističe sjajno crnom završnom obradom, utisnutim monogramom Ultime i gradacijskim učinkom za još veći dojam dinamičnosti.
Duh susreta 'Track days'
Serijska oprema unutrašnjosti uključuje školjkasta sjedala Recaro s presvlakama od Alcantare u crnoj boji titanija i izvezenim monogramom R.S. Karticu 'Slobodne ruke' posebnog izdanja Meganea R.S. krasi dijamantni uzorak ukrasnih naljepnica. Pragovi vrata su ekskluzivni, a u podnožje upravljača svakog modela utisnuta je metalna pločica sa serijskim brojem primjerka i potpisom Laurenta Hurgona, testnog vozača i stručnjaka za razvoj koji je čitavu svoju karijeru radio na usavršavanju Meganea R.S. i koji je oborio rekorde na trkaćim stazama u Nürburgringu, Suzuki i Spa-Francorchampsu.
'Megane R.S. predstavlja 15 godina mojeg rada u Renault Sportu. Od Meganea II faze 2 neprestano usavršavamo njegove dinamične performanse kako bi zadržao vodeći položaj među sportskim automobilima s pogonom na prednje kotače. Rekordima na stazi Nürburgring Nordschleife prethodili su nezaboravni izazovi, prepuni strasti, adrenalina i emocija. A sada je tu Megane R.S. Ultimate... Iznimno sam ponosan što inačica koja obilježava kraj ove čudesne priče nosi moj potpis.' rekao je Laurent Hurgon, testni vozač i stručnjak za razvoj Renault Grupe.
Sveobuhvatna oprema
Veliki dio nenadmašne serijske opreme Meganea R.S. Ultime preuzet je iz inačica Megane R.S. i Megane R.S. Trophy: 9,3-inčni navigacijski zaslon s audiosustavom Bose Hi-Fi, 10-inčni zaslon digitalne instrumentne ploče, ugrađeni telemetrijski sustav R.S. Monitor, prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju s 360-stupanjskim prikazom. Popis dodatne opreme ograničen je na head-up zaslon i panoramski krov te posebnu zaštitnu navlaku koja će oduševiti istinske zaljubljenike i kupce tog kolekcionarskog automobila.
Prednosti vrhunskih performansi Meganea R.S. Trophy
Ova posebna serija temelji se na inačici Megane R.S. Trophy. Opremljena je četverocilindričnim motorom s turbopunjačem koji razvija 300 KS i ima najveći okretni moment od 420 Nm. Motor je kombiniran s automatskim mjenjačem EDC i mehaničkim diferencijalom Torsen koji omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo 5,7 sekundi.
Poluglatke, semislick gume Bridgestone Potenza S007 (245/35R19), razvijene su posebno za Megane R.S. Trophy R, postavljene su na 19-colne naplatke Fuji Light pod kojima se naziru kočnice Brembo od lijevanog željeza i aluminija s crvenim kočionim kliještima.
Tu su još i neovisna prednja osovina, sniženo podvozje Cup, hidraulični graničnici kompresije i sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL koji pridonosi vrhunskom sportskom užitku u vožnji, kako na stazi tako i izvan nje.