Cijene i specifikacije opreme još nisu objavljene, ali Seat tvrdi da će, kao i Škoda Citigo-e iV, biti jedan od najpovoljnijih električnih automobila na tržištu
Seat je u norveškom Oslu jučer predstavio novi Mii Electric, svoj prvi potpuno električni model s nultom emisijom štetnih plinova, a španjolska marka iz Volkswagen grupe sprema se lansirati nove elektrificirane modele na tržište: električni el-Born, plug-in hibridnu varijantu Leona i Tarraca, kao i plug-in hibridni sportski SUV Cupra Formentor te sportski Cupra Leon.
Mii Electric dijeli svoj pogonski sklop s nedavno predstavljenim prvim Škodinim električnim automobilom Citigo-e iV-om i zamjenjuje Mii s benzinskim motorom koji će se u srpnju prestati proizvoditi. Povezan s jednobrzinskim mjenjačem brzine, osigurava snagu od 83 KS (61 kW) i najveći okretni moment od 212 Nm, što znači da automobil s petero vrata može dosegnuti 50 km/h iz mirovanja za samo 3,9 sekundi, a to je gotovo savršeno za gradske uvjete vožnje s čestim zaustavljanjima i naglim kretanjima. Krajnja brzina mu je za gradske uvjete dovoljnih 130 km/h. Litij-ionski baterijski paket od 36,8 kWh u automobilu osigurava domet do 260 km s jednim punjenjem na temelju WLTP testnog ciklusa. To je nešto manje u usporedbi s modelom Citigo-e iV, čiji je domet 265 km, a opet više od postojećeg modela VW e-up!, čiji je domet s jednim punjenjem 171 km manji.
Vanjske promjene u odnosu na odlazeći Mii tek su neznatne - ograničene su na 16-inčne aluminijske naplatke i dodavanje oznaka Mii electric straga i sa strane. Za razliku od Citigo-e iV-a, ali i gotovo sve električne automobile, električni Mii zadržava mrežastu rešetku ispod prednje haube koja je ugrađena i u benzinski automobil.
Unutra je Mii Electric opremljen redizajniranom IML pločom s instrumentima, grijanim sportskim sjedalima 'inspiriranim performansama' i kožnatim kolom upravljača, ručnom kočnicom i mjenjačem te ambijentalnim osvjetljenjem. Upozorenje o napuštanju trake, tempomat, senzori za parkiranje i prepoznavanje prometnih znakova sada su standardna oprema. Prostor za prtljagu ostao je nepromijenjen, 250 litara, a sa spuštenim drugim redom sjedala - 923 litre.
Također, premijerno je tu Seatov novi softver Connect, koji vozačima omogućuje otključavanje automobila, podešavanje kontrole klime i pregled statusa automobila putem aplikacije na pametnom telefonu.
Dimenzije su mu i dalje iste: dužina 3557 mm, širina 1645 mm, visina 1478 mm, a međuosovinski razmak 2420 mm.
Mii Electric je usmjeren isključivo na 'one koji većinu svog vremena provode prolazeći gradske i prigradske ulice', kažu u Seatu. Može se puniti za otprilike četiri sata do 80 posto kapaciteta iz kućnog AC (izmjenična struja) wallboxa od 7,2 kW ili jednog sata na javnom DC (istosmjerna struja) punjaču od 40 kW.
Seat kaže da će Miijev pomak na električnu energiju pomoći u pripremi njihove prodajne mreže za dolazak el-Borna 2020. godine. Predsjednik tvrtke Luca de Meo izjavio je: 'U Europi je tržište električnih vozila naraslo za 46 posto u prva četiri mjeseca ove godine. Nastavljamo dalje, očekujemo da elektrificirana vozila igraju važnu ulogu u našem asortimanu. Mii Electric je početak tog putovanja i istovremeno donosi na tržište pristupačan električni automobil.'
Mii Electric je proizvodna verzija koncepta e-Mii iz 2017., od čega je pet komada korišteno u probnom programu dijeljenja automobila (carsharing) u Barceloni u Španjolskoj, kao dio razvojnog programa novog automobila.
Proizvodnja Mii Electrica započet će krajem ove godine u tvornici Škoda u Bratislavi u Slovačkoj, a isporuke bi trebale početi početkom 2020. godine. Prednarudžbe se primaju već u rujnu ove godine.
Cijene i specifikacije opreme još nisu objavljene, ali Seat tvrdi da će, kao i Citigo-e iV, biti jedan od najpovoljnijih električnih automobila na tržištu.