Točno prije 85 godina, 22. lipnja 1934. potpisan je ugovor o razvoju KdF-Wagena, slavne Volkswagen Bube, koji je promijenio tijek automobilske industrije. Tog je dana Ferdinand Porsche potpisao ugovor s njemačkom vladom o razvoju 'narodnog automobila', jednostavne i pouzdane izvedbe, piše Autoportal.
Zahtjevi su bili da bude mjesta za pet osoba, motor je trebao biti sa zračnim hlađenjem (radi lakšeg održavanja u zimskim uvjetima), trebao je postizati 100 km/h i trošiti osam litara na 100 km. I, najvažnije, cijena je trebala biti do 1000 reichsmaraka kako bi se omogućila kupnja prosječnom njemačkom radniku te postavili temelji motorizaciji njemačkog naroda.
Kontakti Ferdinanda Porschea sa zloglasnim Adolfom Hitlerom počeli su još 1933., a ovim je projektom njegov angažman poprimio prve službene značajke. Porsche je postao 'državni konstruktor broj 1' i imat će presudnu ulogu u razvoju ratne tehnike za Wermacht.
Počeo je intenzivan razvoj te su u sljedeću godinu i pol napravljena tri prototipa, koja su 22. listopada 1936. krenula u opsežan testni program. Temeljem dobrih rezultata 28. svibnja 1937. osnovana je državna tvrtka, danas poznata kao Volkswagen. Konačno, 26. svibnja 1938., u Fallerslebenu je predstavljen KdF-Wagen, koji će se proslaviti kao Volkswagen Buba.
No, preusmjeravanje resursa na vojne pothvate značilo je da isporuke KdF-Wagena privatnim kupcima neće početi sve do iza II. svjetskog rata. U međuvremenu proizveden je niz ratnih inačica, a za oživljavanje proizvodnje 1945. zaslužan je britanski bojnik Ivan Hirst.
Bio je to početak svjetskog uspjeha - 17. veljače 1972. s proizvodne trake u Wolfsburgu sišla VW Buba pod rednim brojem 15.007.034, srušen je 45 godina star rekord legendarnog Forda Modela T i povijest automobila dobila je novog vladara.
Proizvodnja je u Europi zaključena 19. siječnja 1978., a proizvodnja je nastavljena u Brazilu i Meksiku. Do 2003. proizvedeno ih je ukupno čak 21.5 milijuna.