Najnovija generacija najprodavanijeg automobila u Europi prošle godine nekako je neopravdano pala u drugi plan pred nadolazećom električnom izvedbom
Nakon što su se u medijima pojavila nagađanja da osma generacija Volkswagen Golfa neplanirano kasni, navodno zbog tehničkih problema sa složenim softverom, čini se da je u Wolfsburgu dano zeleno svjetlo za njegovu proizvodnju. Predviđa se da će Golf 8 ući u serijsku proizvodnju do kraja trećeg tromjesečja ove godine. Najnovija verzija najprodavanijeg europskog automobila u prošloj godini bit će predstavljena u listopadu. U međuvremenu s terena stižu mnogobrojne špijunske fotografije, na kojima proizvođač više niti ne pokušava prikriti o kojem se modelu radi. Novi Volkswagen Golf dobiva duži poklopac motora, manja prednja LED svjetla i kraći stražnji prevjes.
VW je prvotno planirao predstaviti Golf na sajmu automobila u Frankfurtu u rujnu. Taj je plan promijenjen kako bi automobilski proizvođač usredotočio pozornost na svjetsku premijeru na autosalonu u Frankfurtu kompaktnog hatchbacka ID., VW-ove potpuno električne obitelji vozila ID. s pogonom na baterije. Kako bi se novi Golf razlikovao među svojim najoštrijim konkurentima kao što su Ford Focus i Opel Astra u ovom vrlo kompetitivnom segmentu, VW želi da Golf osme generacije postavi mjerilo povezivosti (connectivity) među automobilima.
VW će, primjerice, ponuditi vlasnicima Golfa 8 mogućnost otključavanja automobila putem pametnog telefona koji koristi digitalni ključ. Međutim, ova jedinstvena funkcija povezana je s više od 10 različitih podsustava vozila, kažu inženjeri. 'Sustav za navigaciju i infotainment sustav imaju između 10 i 20 milijuna linija koda, što je više nego što je cijeli automobil imao prije 10 godina', rekao je viši rukovoditelj u proizvođaču automobila. Inače, izvorne linije koda (SLOC), također poznate kao linije koda (LOC), softverska je metrika koja se koristi za mjerenje veličine računalnog programa brojeći broj redaka u tekstu izvornog koda programa.
Standardne funkcije Golfa 8 uključivat će sustav pomoći održavanja u voznoj traci (Lane-keeping Assist), LED farove, višenamjensko kolo volana s više funkcija i potpuno digitalan kokpit koji uključuje zaslon osjetljiv na dodir na središnjoj konzoli od minimalno 8,25 inča. 'Volkswagen We', aplikacije unutar automobila, može se integrirati pomoću Etherneta za brzi prijenos podataka. Ethernet je izraz koji opisuje podatkovne kabele što povezuju računala s internetom. Također se naziva i ožičena internetska veza. A takvi podatkovni kabeli imaju mogućnost pružanja većih brzina od bežičnih verzija jer je veza stabilnija.
Novi Golf također će moći komunicirati s drugim automobilima i inteligentnom prometnom infrastrukturom. Ugradnja svih ovih funkcija bila je i još uvijek je izazov. Inženjeri trenutno rade na softverskim greškama izvan sustava tijekom testiranja pretprodukcijskih serija. Kada se uoči neki problem, radnici nastoje lokalizirati elektroničku upravljačku jedinicu (ECU) sustava koja uzrokuje problem. U automobilu ima na desetke ECU-a. Ako ne mogu riješiti uočeni problem, kontaktira se s dobavljačem komponente kako bi odredili gdje je u softverskom kodu došlo do problema. 'Ponekad, kada riješite jedan problem, na njegovom se mjestu pojave još dva', rekao je viši inženjer elektrotehnike koji je sudjelovao u dijagnosticiranju problema u novom Golfu. To je djelomično posljedica desetaka različitih ECU-ova, a svi oni imaju vlastiti softver.