Prije tri godine engleski proizvođač automobila za visoko društvo predstavio je svoj Range Rover Sport HST na sajmu automobila u New Yorku, tada još s benzinskim motorom V6 s kompresorom
Glasine o novoj seriji motora Ingenium Jaguar Land Rovera kruže već četiri godine, no sada je sigurno da će novi benzinac 3.0 biti redni 6-cilindrični motor pod oznakom 400 KS 3.0L P6 Petrol MHEV s blago hibridnom tehnologijom.
I da, najprije će se ugrađivati u model Range Rover Sport HST. Njegove specifikacije su u ovom modelu sjajne; 400 KS (294 kW), obujma 2996 cm3, uz 550 Nm najvećeg okretnog momenta, s električnim kompresorom i turbopunjačom. Kad je riječ o seriji motora Ingenium, treba reći da će se raditi u benzinskoj varijanti, ali i dizelskoj izvedbi motora.
Što se tiče samog električnog kompresora, njegov broj okretaja je do čak 65.000 okretaja u minuti u samo 30 sekundi, čime se izbjegava turbo rupa. Uz sve to, tu je i blago hibridni sustav od 48 volta, koji koristi kinetičku energiju dobivenu kočenjem za punjenje seta baterija koje pokreću električni motor. Nažalost, Range Rover nije iznio specifikacije elektromotora. No tako dobivena energija može se iskoristiti prilikom snažnog ubrzavanja, odnosno time se omogućuje od 0 do 100 km/h za samo 6,2 sekunde i top brzinu od 225 km/h. Težina samog vozila je 2,4 tone.
Modularni dizajn motora Ingenium omogućuje i benzinskim i dizelskim motorima da dijele mnoge zajedničke komponente i kalibracijske strategije. Podesiva i fleksibilna zajednička arhitektura omogućuje maksimalnu učinkovitost proizvodnje, više varijanti, veću kvalitetu i veću brzinu. Time se smanjuje složenost, povećava kvaliteta, pojednostavljuje proizvodnja i Jaguar Land Roveru omogućuje brže reagiranje na promjene u globalnoj potražnji.