Dizajniran je tako da se koristi u poslovne svrhe, za off-road izlete ili za slobodno vrijeme
Iako je Renault svoj pick-up model Alaskan predstavio u Europi još u rujnu 2017., nismo ga baš imali prilike viđati na našim cestama, čak nije ni u ponudi službenog zastupnika Renaulta u Hrvatskoj. Šteta, jer za one koji vole ili trebaju radno terensko vozilo ovaj model mogao bi biti itekako zanimljiv.
Na autosalonu Ženevi uvijek 'isplivaju' poneki automobili koji nekako nisu u prvom planu. Takav je slučaj i s Renaultovim showcarom Alaskan ICE Edition, koji će se u limitiranoj seriji pojaviti na cestama (i izvan njih!) od jeseni ove godine. Ime sugerira na bespuća Aljaske, ali namijenjen je arktičkim ekspedicijama. Riječ je o 'rođaku' Nissan Navare i Mercedes-Benzove X-klase, a sva tri modela koriste šasiju Nissan Navare.
I Renault se potrudio da ovo izdanje bude posebno! Na prvi pogled jasno je da je riječ o mišićavom dizajnu modela u kombinaciji s crnim krovom na kabini i dvobojnim tvrdim poklopcem utovarnog prostora. Ledeno bijela boja u savršenom je kontrastu s crnim i crvenim vanjskim detaljima. Ekskluzivni dvoslojni tvrdi krov na stražnjem, korisnom dijelu stvara više prostora za pohranu i štiti teret tijekom prijevoza. S crnim zaštitnim blatobranima na bijeloj karoseriji, 18-inčnim aluminijskim naplatcima na kotačima, crnom naljepnicom na prednjoj haubi, terenskim gumama BF Goodrich All-Terain T/A, krovnom antenom u obliku peraje morskog psa i još mnogo toga - Renault Alaskan ICE Edition pokazuje da je napravljen kako bi ga njegovi vlasnici mogli uređivati po svom ukusu. Model izgleda još primamljivije sa svojim elegantnim prednjim dijelom i atletskim linijama.
Udobna i prostrana kabina opremljena je s pet kožnih sjedala i audiosustavom koji se može pohvaliti sa šest Focal stereo zvučnika s tehnologijom Dôme Flax. Renault Alaskan ICE Edition nudi u kabini bolju zvučnu zaštitu od buke, koja će vam pomoći da uživate u svakom trenutku provedenom u vozilu.
Alaskan ICE Edition dizajniran je da se koristi u poslovne svrhe, za off-road izlete ili za slobodno vrijeme. Za radne zadatke, odnosno prijevoz tereta, tu je stražnji tovarni prostor od 2,5 kvadratnih metara, korisna nosivost je jednu tonu, dok je za vuču prikolica dopušteno opterećenje od 3,5 tona. Po dimenzijama, Alaskan je dug 5399, širok 1850 (s retrovizorima 2075), visok 1810, a međuosovinski mu je razmak 3150 mm. Visina od podloge je minimalno 233 mm (za ovu posebnu ediciju ona je i viša).
Što se motora tiče, on je opremljen Renaultovim 2,3-litrenim dCi četverocilindričnim turbodizelskim motorom (160 KS i 190 hp), koji nudi najekonomičniju potrošnju goriva u tržišnom segmentu. Najveći okretni moment je od 403 do 450 Nm, ovisno o snazi motora. Kako i priliči, ima pogon na sva četiri kotača, a na izbor su dva mjenjača: ručni 6-brzinski i automatski 7-brzinski.