Francuski proizvođač namjerava na međunarodnim tržištima do 2027. prodati jedno od tri vozila u električnim ili hibridnim verzijama. Pogonski sklop Niagara koncepta učinkovit je zahvaljujući E-Tech Hybrid 4WD tehnologiji i dvostrukoj tehničkoj prilagodbi: blagi hibridni napredni (48V) pogonski sklop sprijeda i dodatni električni motor straga
Renault je najavio svoju ofenzivu na tržištima izvan Europe, a koncept pick-upa Niagara je ogledni primjer vozila sljedeće generacije modela francuskog proizvođača.
Poznato je da Renault je najprodavaniji francuski automobilski brend na svijetu s 43 posto međunarodne prodaje, ukupno 634.124 vozila u 2022. godini. Pet od njegovih deset najvećih tržišta prošle je godine bilo izvan Europe: Brazil (2. mjesto), Turska (4. mjesto), Indija (5.), Južna Koreja (8.) i Kolumbija (9.). Renault je davno počeo proizvoditi automobile u mnogim regijama u svijetu, uz visoku razinu integracije.
Od 1950-ih Renault je shvatio važnost proizvodnje svojih automobila lokalno, u blizini kupaca. Na primjer, tvornica Santa Isabel sa sjedištem u Córdobi, Argentina, proizvodi vozila uglavnom namijenjena drugim južnoameričkim tržištima od 1955. Renault zapravo ima povijesne i lojalne odnose s mrežom od preko 4000 prodajnih mjesta izvan Europe.
Marka je također povećala svoje međunarodno prisustvo s tri inženjerska centra i četiri centra za dizajn, uključujući jedan sa sjedištem u Brazilu. Danas 35.000 ljudi radi za marku Renault izvan Europe.
Profitabilna proizvodna ofenziva u velikim regijama
Renault otvara više od novog poglavlja u svojoj međunarodnoj povijesti. To je novi život, koji proizlazi iz Renaulutiona, koji dolazi s osam novih modela koji će biti lansirani do 2027. Ova ofenziva, podržana ulaganjem od 3 milijarde eura, poboljšat će izvedbu marke u ovim ključnim povijesnim regijama. Renault cilja na dvostruki neto prihod po jedinici prodanoj izvan Europe 2027. u usporedbi s 2019.
Kao što to čini u Europi, marka će uravnotežiti svoju internacionalnu kombinaciju segmenta zahvaljujući ofenzivi pet novih proizvoda C- i D-segmenta. Istodobno će ojačati svoju poziciju u B-segmentu s modelom Kardian koji sljedeće godine ulazi na tržište Latinske Amerike i Maroka.
Smanjenje emisija CO2 za nadolazeća vozila također je snažan cilj ovog plana, službeno nazvanog 'Međunarodni plan igre marke Renault 2027'. To će se prvo postići hibridnim pogonskim sklopovima za buduću liniju, ali i uvođenjem električnih modela E-Tech u nekoliko zemalja izvan Europe, poput Megane E-Tech electric koji je već dostupan u Brazilu i Turskoj. Stoga Renault ima za cilj do 2027. prodati jedan od tri automobila s električnom ili hibridnom verzijom izvan Europe.
Nova modularna platforma Grupe Renault s međunarodnim opsegom
Kako bi bio još konkurentniji i maksimizirao sinergije u globalnim regijama, Renault će prilagoditi svoju ponudu zahvaljujući novoj modularnoj platformi Grupe Renault s međunarodnim opsegom. Ova platforma će se sastavljati u četiri industrijske regije: Latinskoj Americi, Turskoj, Maroku i Indiji. Uključuje prilagodljivu i fleksibilnu arhitekturu koja omogućuje veliku raznolikost u pogledu:
- Dužina vozila, između 4 i 5 metara
- Međuosovinski razmaci, s 4 opcije od 2,6 do 3 metra
- Stražnje jedinice s 3 duljine
- Izvori energije i novi pogonski sklopovi, s ciljem veće učinkovitosti u pogledu potrošnje i emisije CO2: ICE, fleksibilno gorivo (E100), LPG, napredni blagi hibrid (48V) i puni hibrid, za pogon na prednjim i na sva četiri kotača.
Ekstremna svestranost ove platforme omogućit će nam da našim kupcima ponudimo vrlo različita tijela i siluete. Kako biste cijenili raznolikost vozila temeljenih na ovoj novoj platformi Renault Grupe, samo pogledajte Kardian, kompaktni SUV B-segmenta i Niagara Concept, pick-up koji pokreće nova E‑Tech hibridna 4WD tehnologija. Ova platforma će imati koristi od najnovije generacije električnih i elektroničkih arhitektura, kompatibilnih sa svim trenutnim propisima, kao i budućim.
'Odgovarajuća arhitektura ove nove modularne platforme Grupe Renault iznimno je fleksibilna i konkurentna. Omogućit će nam da našim klijentima, smještenim diljem svijeta, ponudimo vozila koja nude veliku vrijednost, učinkovitost i relevantne tehnologije. To je prednost po kojoj se možemo razlikovati od natjecanje i krenuti u svjetsku ofenzivu sa širokim izborom vozila. Ovi će automobili imati novi identitet marke Renault i nudit će tehnologije pogonskih sklopova prilagođene svačijim potrebama, dok kupcima omogućuju manju potrošnju energije, vrhunske užitke u vožnji, udobnost i život na ploča ukorijenjena u DNK naše marke', rekao je Bruno Vanel, potpredsjednik marke Renault, performanse proizvoda.
CMA platforma posvećena 'high-end' segmentu u Južnoj Koreji
CMA – Compact Modular Architecture – platforma temelji se na partnerstvu koje su Renault Grupa i Geely Holding Grupa potpisali 2022. Platforma će se koristiti za vrhunske modele D i E segmenta, s pogonom na dva i četiri kotača, a dostupna je u većini slučajeva s hibridnim pogonskim sklopovima. Ova će vozila dizajnirati inženjersko središte u Seulu, a proizvodit će se u tvornici u Busanu. Prvo vozilo Renault Korea Motors razvijeno na ovoj platformi bit će predstavljeno sljedeće godine.
Renault Niagara Concept utjelovljuje ovu međunarodnu ofenzivu
S konceptom Niagara, marka čini novi korak u Renaultovoj međunarodnoj povijesti donoseći svježinu i modernost. Zahvaljujući vrlo snažnoj osobnosti, bujnim i krajnje modernim linijama, ovaj koncept je pogled na stil buduće Renaultove ponude koja će se graditi na novoj modularnoj platformi Grupe Renault. Niagara Concept je čvrst i snažan, sofisticiran i ispunjen tehnologijama u isto vrijeme. Mami vas na putovanja bez ograničenja.
Svojim raskošnim oblinama i isklesanim detaljima, utjelovljuje Renaultove vrijednosti i odražava njegov novi dizajnerski jezik koji je emotivan, ali i tehnološki. Rešetka je čvrsta, au isto vrijeme i suvremena. Izrezbaren je poput mineralnog tijela s jedinstvenim 3D efektom. Slova koja oblikuju ime Renault imaju 'pixel-art' završetak, uvelike inspiriran pop kulturom. Niz prednjih svjetala u obliku obrva je živahan, izražajan i definitivno tehničar.
S istaknutom zaštitnom pločom na prednjem dijelu, iznimno visokim razmakom od tla, ovjesom s dugim hodom i širokim prednjim i stražnjim kutovima prijelaza, Niagara Concept je rođen za vožnju u najekstremnijim uvjetima. Odiše najjačim kodovima koji pripadaju pick-up svijetu.
Čista okomita prednja strana zapovijeda i pokazuje moć. Njegova široka ramena oko gornjeg dijela tijela doprinose čvrstom izgledu. Na stražnjem dijelu, nagib krovne linije i strmi stup prozora donose energičan, sportski dojam.
Niagara Concept prekriven je kamuflažom inspiriranom linijama i uzorcima loga marke. Boje naglašavaju višestruke aspekte vozila: zelena za avanturu, žuta za sportski duh, svijetlo siva za tehnički izgled i crna pozadina za snagu.
'Koncept Niagara utjelovljuje stil buduće međunarodne linije marke Renault. Robustan i moćan s ogromnim i bujnim linijama, ovaj istraživački koncept također je sofisticiran i prepun tehnologija. To je obećanje neograničenog putovanja.' rekao Gilles Vidal, potpredsjednik Renault Designa.
Koncept Niagara izgrađen je na novoj ultrafleksibilnoj platformi Grupe Renault i njegova je udobnost u vožnji izvanredna. Njegov pogonski sklop učinkovit je zahvaljujući E-Tech Hybrid 4WD tehnologiji i dvostrukoj tehničkoj prilagodbi: blagi hibridni napredni (48V) pogonski sklop sprijeda i dodatni električni motor straga. Kao rezultat toga, Niagara Concept je model s 4WD optimiziranim terenskim performansama. Može podnijeti polovicu vaših svakodnevnih vožnji u potpuno električnom načinu rada, što značajno smanjuje emisije CO2.
Renault Niagara Concept najavljuje sljedeće međunarodne modele koje će Renault lansirati do 2027. godine.
Tportal je i na WhatsAppu
Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'