Kad je Torsten preuzeo dužnost proizvodili su samo dva modela, Phantom i Ghost. Pod njegovim vodstvom predstavljeni su Wraith i Dawn, kao i Cullinan, prvi SUV u povijesti marke. Ove godine je predstavljen Spectre, prvi ultraluksuzni električni super coupé na svijetu koji započinje prijelaz marke na potpuno električni portfelj proizvoda do kraja 2030.
Tvrtka Rolls-Royce Motor Cars je objavila da se Torsten Müller-Ötvös povlači s mjesta glavnog izvršnog direktora 30. studenog 2023. Njega će naslijediti Chris Brownridge, trenutno glavni izvršni direktor BMW-a UK.
Torsten se pridružio tvrtki Rolls-Royce Motor Cars 2010., čime je postao glavni izvršni direktor tvrtke s najdužim stažem nakon Claudea Johnsona, čovjeka poznatog kao 'crtica u Rolls-Royceu'. Zanimljivo, Johnson je čovjek koji je spojio Charlesa Rollsa i Henryja Roycea 1904. godine.
Komentirajući najavu, Torsten je rekao: 'Vođenje Rolls-Roycea gotovo 14 godina bila je najveća privilegija i zadovoljstvo mog profesionalnog života. Razviti tvrtku i njezine ljude svjetske klase do pozicije na kojoj se danas nalazi, na vrhuncu industrije luksuza, bila je izuzetna avantura. Ponosan sam na ulogu koju smo odigrali moj iznimni tim i ja u značajnom doprinosu gospodarstvu Ujedinjenog Kraljevstva i globalnom priznanju sposobnosti Britanije da proizvodi najbolje luksuzne proizvode na svijetu.'
Oliver Zipse, izvršni direktor BMW Grupe, je rekao: 'Rolls-Royce Motor Cars je dragulj u kruni naše organizacije. Torstenovo izvanredno vodstvo, nepokolebljiva predanost, jasna vizija i iznimna sposobnost izgradnje snažnog, fokusiranog tima pomogli su da Rolls-Royce postane luksuzni brend svjetske klase kakav je danas. Želimo mu sve najbolje u njegovim budućim nastojanjima.'
Pod Torstenovim vodstvom, Rolls-Royce se transformirao iz proizvođača automobila u pravu luksuznu kuću, cijenjenu u cijelom svijetu zbog svojih izvrsnih automobila, neusporedivih mogućnosti Bespoke i dubokog razumijevanja potreba, ukusa i želja svojih međunarodnih klijenata.
Rast prodaje od 2009.
Ta se transformacija pretvorila u izvanredan komercijalni uspjeh. Godišnja prodaja porasla je s oko 1000 automobila u 2009. na više od 6000 u 2022. Što je još važnije, svaki Rolls-Royce koji napusti Globalni centar izvrsnosti u proizvodnji luksuznih proizvoda u Goodwoodu, Zapadni Sussex, u Engleskoj, izrađen je po narudžbi: napravljen je specifičnim željama naručitelja koji ga je naručio.
Kroz ovu stalnu usredotočenost na Bespoke, koja se ostvaruje kroz vrhunsku ručnu izradu u kombinaciji s umjetničkom i tehničkom kreativnošću i inovacijama, Rolls-Royce je nedvojbeno lider u luksuznom sektoru. Tijekom Torstenovog mandata, marka je proizvela neke od svojih najpovijesnijih automobila jedan-od-jedan, uključujući nekoliko u suradnji s vodećim svjetskim umjetnicima, modnim dizajnerima i luksuznim kućama. Bespoke pronalazi svoj ultimativni izraz u odjelu za izradu karoserija tvrtke, koji je 2017. ponovno probudio tradicionalne prakse izrade karoserija za novu eru, nedavno viđenu u izvanrednom Droptailu, predstavljenom u kolovozu.
Novi RR modeli na putu prema nultoj emisiji
Kad je Torsten preuzeo dužnost, Goodwood je proizveo samo dva modela, Phantom i Ghost. Pod njegovim vodstvom predstavljeni su Wraith i Dawn, kao i Cullinan, prvi SUV u povijesti marke. Ove godine je predstavljen Spectre, prvi ultraluksuzni električni super coupé na svijetu koji započinje prijelaz marke na potpuno električni portfelj proizvoda do kraja 2030. Torsten je također vidio Black Badge, oštriji, subverzivniji Rolls-Royceov alter- ego, zamišljen i lansiran – hrabar pothvat koji je značajno proširio privlačnost marke.
Uvođenje novih modela u proizvodni portfelj Rolls-Roycea, širenje Bespokea i jasan strateški pomak u superluksuzni sektor bili su pokretački čimbenici renesanse i kontinuiranog poslovnog uspjeha tvrtke, privlačeći novu generaciju klijenata marki. Godine 2010. prosječna cijena Rolls-Roycea bila je oko 250.000 eura, a prosječni klijent imao je 56 godina; danas se prosječna cijena udvostručila na oko 500.000 eura, a prosječna dob klijenta Rolls-Roycea je samo 43 godine.
Pomlađivanje marke dio je opsežnog preoblikovanja industrije luksuza u proteklom desetljeću. Torstenovo vodstvo usredotočeno je na spremnost ne samo da sudjeluje u ovoj promjeni, već i da je vodi, prihvaćajući nove tehnologije i razmišljajući na temelju jedinstvenog razumijevanja marke o ukusima i željama svojih klijenata. To se pokazuje u tome kako Rolls-Royce dovodi marku izravno svojim klijentima diljem svijeta, fizički u obliku novih privatnih uredskih butika i virtualno pomoću aplikacije Whispers marke – digitalnog kluba za članove rezerviranog za one koji posjeduju Rolls-Royce iz Goodwood ere.
Torsten je rekao: 'Bilo osobno ili virtualno na Whispersu, provođenje toliko vremena s našim klijentima - inspirativnim ljudima na kojima je marka izgrađena - bila je jedna od mojih najvećih radosti i pravo obrazovanje, dajući mi jasan, jedinstven i fino usklađeno razumijevanje kako se luksuz definira diljem svijeta.'
Uspjeh Rolls-Roycea pod Torstenovim vodstvom je takav da tvrtka sada pridonosi s više od pola milijarde funti britanskom gospodarstvu svake godine. Također je jedan od najvećih poslodavaca u West Sussexu: izniman tim koji radi u Domu Rolls-Roycea u Goodwoodu narastao je s oko 300 na više od 2500, s više od 50 nacionalnosti.
Dodatno komentirajući jučerašnju objavu, Torsten je rekao: 'Vjerujem da je tvrtka spremna prihvatiti budućnost sa svim njenim mogućnostima. Nedavno smo predali svoje planove za značajno proširenje naše lokacije u Goodwoodu kako bismo mogli prilagoditi ne samo daljnju električnu proizvodnju, već i ispuniti potražnju za još više Bespoke i Coachbuild proizvoda. Ova područja našeg poslovanja uistinu nas izdvajaju i na njih sam iznimno ponosan.'
'Dok napuštam Rolls-Royce Motor Cars, radujem se prilici za nove profesionalne izazove, kao i malo više vremena za posjet velikim svjetskim rijekama za mušičarenje! Želim Chrisu Brownridgeu sve najbolje dok preuzima kormilo ove divne marke. Tim koji smo izgradili u posljednjih 14 godina uključuje neke od najtalentiranijih, najpredanijih i najinovativnijih umova u industriji luksuza i automobilskoj industriji. Uvjeren sam da će, zajedno, dodati daljnja izvanredna poglavlja izvanrednoj priči o tvrtki kakva nijedna druga na svijetu.'
Chris Brownridge je novi CEO
Chris Brownridge pridružuje se tvrtki Rolls-Royce Motor Cars sa svoje trenutne uloge glavnog izvršnog direktora BMW-a u Velikoj Britaniji, pozicije koju obnaša od 2021.
Brownridge je pravi stručnjak za prodaju i marketing, proveo je gotovo 30 godina s BMW Grupom, počevši od diplome 1995. Prije svoje trenutne pozicije glavnog izvršnog direktora, Chris je bio član britanskog odbora u raznim ulogama od 2011., uključujući Direktor prodaje BMW UK, BMW UK marketing i MINI regionalni direktor za UK i Irsku.
Chris Brownridge je rekao: 'I počašćen sam i ponizan svojim novim imenovanjem. Biti pozvan da vodite ovaj veliki britanski brend, u tako ključnom trenutku njegove duge i izuzetne priče, izuzetna je privilegija. Rolls-Royce je jedan od svjetski najprepoznatljivijih, najpoželjnijih i najutjecajnijih brendova i itekako sam svjestan goleme ljubavi i poštovanja prema njemu. To je priznanje njegovim veličanstvenim proizvodima, bliskim odnosima koje održava sa svojim klijentima i, iznad svega, iznimnom timu kojem ću se pridružiti. Također sam svjestan nevjerojatne baštine čiji smo ponosni čuvari i da se sve što radimo nadograđuje i pridodaje toj jedinstvenoj ostavštini.'
'Sretan sam što nasljeđujem Torstena kao CEO. Kroz svoju viziju i ambiciju za marku tijekom 14 godina, Rolls-Royce je danas u iznimno snažnoj poziciji, te pun samopouzdanja za budućnost. Apsolutno sam oduševljen što sam dio priče o Rolls Royceu i radujem se prihvaćanju izazova i prilika koje su pred svima nama.'