Nakon Tiguan Allspacea i Škode Kodiaq došlo je vrijeme da nam i Seat predstavi svoj najveći SUV
Novi Tarraco izrađivat će se na modularnoj platformi MQB-A koju dijeli s gore spomenutom braćom, a Španjolci zasad nisu otkrili sve tehničke podatke, pa tako ne znamo koji je kapacitet prtljažnika.
Tarraco je dugačak 4.735 mm i visok 1.658 mm te vjerojatno posprema sličan volumen prtljage kao Kodiaq - 700-injak litara standardno, odnosno oko 2000 litara s preklopljenom stražnjom klupom.
Kodiaqovi, odnosno Tiguanovi motori naći će se i pod poklopcem.
Osnovu čini 1.5-litreni TSI benzinac sa 150 KS uparen s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem i prednjim pogonom. Tu je i dvolitreni TSI benzinac sa 190 KS u paketu s automatiziranim mjenjačem DSG, te pogonom na sva četiri kotača, dok će dvolitreni dizelaš biti dostupan u dvije izvedbe - sa 150 i 190 KS.
Slabijeg dizelaša kupci će moći opremati automatikom i pogonom na sva četiri kotača, dok će snažniji dizelaš biti isključivo dostupan s obje tehnologije.
Tarraco u prodaju kreće početkom 2019. Automobil se neće proizvoditi u Španjolskoj, već u Volkswagenovim pogonima u Wolfsburgu.