I ova nova verzija Jimnyja ima četverocilindrični 1,5-litreni benzinski motor s prirodnim usisom sa 102 KS, najveći okretni moment od 130 Nm, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa i pogon na sve kotače
Suzuki je predstavio novu verziju svog malog i laganog terenskog vozila Jimny, ali ovaj put u obliku lakog gospodarskog vozila i to samo s dvoja sjedala. Od lansiranja 2018. godine, model je privukao i privatne korisnike i profesionalce koji traže autentične terenske performanse. Mnogi su ovaj jako simpatičan model zbog svog vanjskog dizajna već od samog izlaska na tržište nazvali 'baby G', referirajući se na legendarni terenac Mercedes-Benz G.
Glavna razlika u izvedbi automobila odnosi se na područje iza prednjih sjedala: umjesto stražnjih sjedala, nalazi se veliki prtljažnik s maksimalnim volumenom tereta od 863 litre - 33 litre više od automobilske verzije s preklopljenim stražnjim sjedalima. Ravni pod za utovar također povećava korisnost prostora za teret. Pregradna rešetka sprječava pomicanje tereta u prednji, vozački dio kabine u kojem se nalaze dva sjedala za vozača i suvozača.
Model lakog gospodarskog vozila ima iste autentične, beskompromisne terenske performanse koje profesionalci žele kao model putničkog vozila s ključnim osnovama: nosećim klasičnim okvirom (šasijom) u obliku ljestava, tri 'kuta', ovjesom s krutim osovinama s tri veze i ALLGRIP PRO, povremenim sustavom na sva četiri kotača s reduktorom sporih brzina.
Novost je i funkcija eCall, koja automatski šalje hitni poziv u slučaju sudara. Uz to, sigurnosna oprema uključuje prepoznavanje prometnih znakova, pomoć pri pokretanju uzbrdo i spuštanje niz brdo te sustav protiv naleta DSBS (Dual Sensor Brake Support), koji otkriva predstojeći sudar s vozilima ili pješacima i može pokrenuti automatsko kočenje u nuždi.
Cijena vozila i daljnji detalji o opremi Jimny CV-a bit će objavljeni naknadno. I ova nova verzija Jimnyja ima četverocilindrični 1,5-litreni benzinski motor (1.5L VVT) s prirodnim usisom sa 102 KS (75 kW), najveći okretni moment od 130 Nm pri 4000 okr./min., ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa i pogon na sve kotače. Potrošnja prema NEDC-u iznosi 6,8 litara, emisija CO₂ iznosi 154 grama po kilometru.
Proizvođač kaže da će ova verzija na tržište stići u proljeće 2021. godine. Ipak, u ovisnosti o tržištu i govornom području moglo bi se dogoditi da se u npr. Njemačkoj prodaje pod imenom Jimny NFZ (Nutzfahrzeuge ili gospodarsko vozilo), dok u Velikoj Britaniji on nosi naziv Jimny CV (commercial vehicle ili gospodarsko vozilo). Zasad ipak nemamo informacije hoće li se i kod nas pojaviti ova zanimljiva verzija Jimnyja.