IAA Transportation 2024.

Toyota Professional održala tiskovnu konferenciju: Vjerodostojan brend lakih gospodarskih vozila

19.09.2024 u 12:28

Bionic
Reading

Do sada su pokrivali segmente pick-up, CDV i MDV, s modelima Hilux, Proace City i Proace, koji čine 70 posto tržišta lakih gospodarskih vozila (LCV). No Toyoti je još uvijek nedostajala ponuda u segmentu teških teretnih vozila, koji čini oko 30 posto ukupnog tržišta LCV-a

Toyota je održala svoju prvu tiskovnu konferenciju na IAA Transportation u Hannoveru 2024., gdje izlaže cijelu paletu Toyota Professional i rješenja temeljenih na vodiku za transportnu industriju.

Tom Fux, Potpredsjednik Toyota Motor Europe, prodaja i value chain, Toyota prodaja i marketing, je rekao:

'Poštovane dame i gospodo, dobro jutro i dobrodošli u Toyotu. Moje ime je Tom Fux, potpredsjednik sam Toyota Motor Europe za prodaju, marketing i value chain. Danas smo uzbuđeni što vam možemo predstaviti našu strategiju za gospodarska vozila u Europi i ambicije.

Naša globalna vizija pružanja rješenja mobilnosti za svakog kupca, bez iznimke, primjenjuje se i na našu ponudu gospodarskih vozila. Vrlo sam zadovoljan što mogu objaviti da od danas Toyota nudi potpuno elektrificiranu paletu proizvoda kako bi zadovoljila potrebe svakog kupca.

Prvo, pogledajmo dosadašnje poslovanje Toyote s gospodarskim vozilima u Europi. Naša priča počinje još 60-ih godina kada smo u Europi lansirali legendarne modele Hilux i Hiace. Od tada su stekli svjetsku reputaciju po kvaliteti, trajnosti i pouzdanosti.

Godine 2016. ušli smo u strateško partnerstvo sa Stellantisom za gospodarska vozila, počevši s modelom Toyota Proace. Od tada bilježimo stalni rast u Europi – i u smislu prodaje i tržišnog udjela.

Na kraju 2019. godine ojačali smo našu ponudu s Proace City. A 2021. godine predstavili smo električne verzije Proace i Proace City. Prošle godine ostvarili smo rekordnu prodaju od 140.000 jedinica, što predstavlja rekordni tržišni udio od 5,7 posto.

Do sada smo pokrivali segmente pick-up, CDV i MDV, s modelima Hilux, Proace City i Proace, koji čine 70 posto tržišta lakih gospodarskih vozila (LCV). Međutim, Toyoti je još uvijek nedostajala ponuda u segmentu teških teretnih vozila. Ovaj segment čini oko 30 posto ukupnog tržišta LCV-a. Kako bismo zadovoljili potražnju naših kupaca, sada najavljujemo novost u našoj ponudi.

Potpuno novi model za Toyotu... Proace Max. Proace Max upotpunjuje našu komercijalnu ponudu... i s različitim vrstama karoserija pruža mnoge nove poslovne prilike za nas i naše kupce.

Proace Max ušao je u uži izbor za Međunarodni kombi godine 2025. Pa, kako se to prevodi u naše srednjoročne ambicije?

Želimo da Toyota Professional postane još vjerodostojniji brend LCV-a u Europi… te ciljamo na mjesto među prvih šest, povećavajući naš tržišni udio na 7 posto i dostizanje godišnje prodaje od 180.000 jedinica.

Kako bismo postigli te ciljeve, razvili smo strategiju za Toyota LCV koja se temelji na četiri stupa:

  • Pružiti ćemo snažnu i konkurentnu paletu proizvoda…
  • Brinuti ćemo o našim kupcima na svakom koraku…
  • Pružiti ćemo vodeće usluge i stručnost u sektoru gospodarskih vozila.
  • I otvorit ćemo posebne Toyota Professional Centre diljem Europe kako bismo osigurali ispravnu korisničku podršku.

Zahvaljujući novom Proace Max-u, naša Toyota Professional ponuda sada je potpuna, omogućujući nam da ponudimo cijelu paletu proizvoda našim kupcima.

Toyota Professional znači više od samih vozila. Kupci koji odaberu Toyota Professional uživaju u širokom rasponu proizvoda i usluga, uključujući: Toyota Relax uslugu jamstva... kad god je njihovo vozilo servisirano kod ovlaštenog Toyota prodavača, kupci dobivaju novo jamstvo za jednu dodatnu godinu, do 10 godina ili 200.000 km.

Također planiramo smanjiti vrijeme izvan pogona vozila, nudeći Express Service, redovito održavanje s dva stručna tehničara.

Naravno, uz ove programe, nudimo i financijske usluge i proizvode prilagođene potrebama kupaca, koje pružaju KINTO, Toyota Financial Services i Toyota Insurance Services, a sve su predstavljene ovdje na našem štandu.

Kako bismo osigurali dosljednu stručnost, razvili smo paneuropsku obuku za naše prodajne i postprodajne stručnjake za LCV. Uz našu kompletnu ponudu, iskoristit ćemo nove poslovne prilike za preinake.

U skladu s našim obećanjem Mobilnost za sve, razvili smo preinake za vozila prilagođena osobama u invalidskim kolicima za Proace Verso, a danas, po prvi put u Europi, predstavljamo koncept prilagođenog vozila za segment CDV.

Imat ćemo prave proizvode, prave usluge, prave ljude, ali i prava mjesta s našim Toyota Professional centrima kako bismo zadovoljili potrebe svakog kupca.

Naši Toyota Professional centri dobit će novi, prepoznatljiv izgled. A do kraja 2025. planiramo otvoriti 500 Toyota Professional centara diljem Europe.

  • +20
Toyota Professional na IAA Transportation 2024. u Hannoveru Izvor: Promo fotografije / Autor: Jack Kulcke

U Toyoti vjerujemo u snagu naše strategije s više pravaca prema ugljičnoj neutralnosti - uključujući i naša gospodarska vozila.

Posebno zanimljivo za naše kupce iz flote, trenutno nudimo širok raspon motora s unutarnjim izgaranjem, blagih hibrida i baterijskih električnih vozila. S udjelom prodaje električnih vozila od 10 posto, već smo jedan od vodećih brendova u Europi, nadmašujući cjelokupno tržište.

Naravno, naša ambicija je dodatno povećati udio vozila s nultom emisijom radeći s našim kupcima na definiranju sljedeće generacije rješenja.

Kao mogući sljedeći koraci, nedavno smo predstavili prototipove baterijskih i vodikovih električnih verzija legendarnog Hiluxa. Vjerujem da je vodikova varijanta ključna za Europu, posebno jer istražujemo rješenja za tržište kamiona srednje i teške kategorije.

Sada bih želio pozvati gospodina Yasuija da nam kaže više o našoj strategiji vodikovih gorivnih članaka.'

Shinichi Yasui, Izvršni potpredsjednik Toyota Motor Europe, Istraživanje i razvoj, Vodikov pogon Europa, Povezane tehnologije i nabava, Glavni voditelj projekta Toyota Motor Corporation, Vodikov pogon, je rekao:

'Hvala, Tom. Dobro jutro svima, moje ime je Shinichi Yasui. Izvršni sam potpredsjednik TME Istraživanja i razvoja te glavni voditelj projekta u Vodikovom pogonu. Danas bih želio objasniti aktivnosti vezane uz vodik u Toyoti.

Snažno vjerujemo da je tehnologija vodikovih gorivnih članaka izvrsna za laka gospodarska vozila (LCV), a nedavno smo je demonstrirali u modelu Hilux na Olimpijskim igrama.

Zapravo, u Parizu smo pokazali kako se vodik može koristiti za brojne primjene – sve one mogu podržati lokalni vodikov klaster – što zauzvrat stvara potražnju i smanjuje troškove. Ovakav klaster kombinira korištenje gorivnih članaka u automobilima, taksijima, autobusima, kamionima, pa čak i čamcima koji plove rijekama.

To podupire našu sliku da je ugljik naš neprijatelj i trebamo koristiti sve tehnologije i širok raspon primjena kako bismo se borili protiv njega putem višesmjernog pristupa.

Naš cilj je smanjiti emisije ugljika što je više moguće, što je prije moguće, i to svugdje u svijetu! I ne samo za laka vozila.

Vjerujemo da je tehnologija gorivnih članaka vrlo dobra za rješenja u prijevozu srednje i teške kategorije. Dopustite mi da to kratko objasnim.

Šire korištenje vodika kao nositelja energije dolazi brzo. Nedavno je predsjednica EU ponovno potvrdila da je vodik ključan za smanjenje ugljika u Europi kako bi se postigli klimatski ciljevi. Kako bi podržala ovu ambiciju, EU i njezine države članice imaju široko postavljeni okvir.

Direktiva o obnovljivim izvorima energije nalaže da 42 posto vodika u industriji mora dolaziti iz obnovljivih izvora do 2030. godine… i 60 posto do 2035. godine.

U isto vrijeme, postoji regulativa EU-a koja potiče razvoj infrastrukture za punjenje vodika. To znači da će do kraja ovog desetljeća postojati stanica za punjenje vodikom svakih 200 kilometara duž Trans-europske prometne mreže.

Poanta je da će zeleni vodik biti široko dostupan diljem Europe do 2030. godine. Stvari se kreću.

Istovremeno, Toyota ne stoji mirno. Vjerujemo da već danas imamo vodeću tehnologiju vodikovih gorivnih članaka u industriji.

Međutim, već smo najavili našu tehnologiju treće generacije koja će dodatno poboljšati učinkovitost za oko 20 posto i smanjiti troškove gorivnih članaka za do 50 posto.

Pokretanje ove najnovije tehnologije poklopit će se s novim infrastrukturnim i zelenim vodikovim razvojem koji sam upravo spomenuo. To će omogućiti sve većem broju prijevozničkih tvrtki praktičan i pristupačan način smanjenja emisija ugljika.

S našim partnerima već smo stvorili širok raspon primjena, uključujući autobuse, čamce, vlakove i stacionarne generatore energije. Međutim, budući da smo ovdje u Hannoveru, želim istaknuti važnost gorivnih članaka za kamione srednje i teške kategorije.

Tvrtke koje proizvode kamione suočavaju se sa strogim ciljevima smanjenja CO2 do 2030. godine. To ih prisiljava da razviju praktična i pouzdana rješenja s nultom emisijom.

To je ključni razlog zašto smo prilikom razvoja naše tehnologije gorivnih članaka treće generacije uzeli kamione u obzir. Kao rezultat, ne samo da će se učinkovitost povećati i troškovi smanjiti, već će se i izdržljivost značajno poboljšati.

Naša vrata ostaju otvorena za nove partnere u Europi i šire te se radujemo širokom rasponu primjena gorivnih članaka u cijeloj industriji.

Dopustite mi da završim riječima: 'Budućnost je nešto što svi zajedno stvaramo.' Stoga, surađujmo kako bismo smanjili emisije ugljika što je više moguće i što je prije moguće u transportnom sektoru.'