Na ovoj američkoj jurilici ništa nije prepušteno slučaju, a mnogo detalja još je dobro skriveno od javnosti
Nova američka jurilica zove se Ford Mustang Shelby GT500 (2019), a za ovaj model pobrinula se legendarna američka tvrtka Shelby American. Osnivač Carroll Hall Shelby 1962. osnovao je tvrtku specijaliziranu za modificiranje automobila i dijelove visokih performansi u Santa Fe Springsu u Kaliforniji. Američka ikona Shelby (preminuo 2012.) bio je jedan od najpoznatijih američkih dizajnera automobila, vozač utrka i poduzetnik, a najpoznatiji je po modelima AC Cobra i Mustang za američkog proizvođača automobila Ford krajem 1960-ih i ranih 2000-ih. Zaštitni znak mu je kobra na prednjoj masci.
Ako pogledamo malo ispod haube motora, odmah ćemo uočiti da je Ford Mustang Shelby GT500 (2019) opremljen benzinskim motorom V8 izrađenim od aluminija, obujma 5,2 litre. A s 2,65-litrenim kompresorom Eaton i intercoolerom ovaj motor proizvodi preko 710 KS (520 kW). Koliko točno, još se ne zna! Za prijenos snage uparen je sa 7-stupanjskim mjenjačem Tremec s dvostrukom spojkom (mijenjanje brzina traje ispod 100 milisekundi), koji ubrzava do 60 milja na sat (96,5606 km/h) na udaljenosti od četvrt milje (402,336 metara) ispod 11 sekundi. Maksimalna brzina mu je oko 290 km/h. Za prijenos snage na stražnje pogonske kotače koristi se kardansko vratilo, ali ono nije izrađeno od čelika, već od karbonskih vlakana!
Specijalno proizvedene gume Michelin Pilot Sport 4S homologirane su za ovaj model i dizajnirane tako kako bi osigurale da se snaga prenese na podlogu bez velikog gubitka. Dimenzija prednjih guma je 305/30 ZR20, a stražnjih 315/30R20. Postoji i opcija još boljih guma Michelin Pilot Sport Cup 2, ukoliko vam ove prve nisu dovoljno agresivne, u verziji Carbon Fiber Track Package, na kojoj su felge izrađene od ugljičnih vlakana. Za precizno upravljanje automobilom koristi se električni upravljački sklop drive-by-wire te aktivno podvozje s različitim načinima vožnje i podesivim amortizerima. Kočione čeljusti Brembo sa šest klipova snažno pritišću kočione diskove (sprijeda promjera 420 mm, a straga 370 mm) i omogućuju optimalno kočenje, kako i priliči ovom monstrumu.
Izvana je na Shelbyju GT500 aerodinamika dizajnirana za performanse i ništa nije prepušteno slučaju. On je radikalno dizajniran za maksimalno smanjenje težine: uz mnogo laganih dijelova izrađenih od aluminija i ugljičnih vlakana, stražnje sjedalo moralo je isto tako biti žrtvovano radi smanjenja ukupne težine. Sjedala su Recaro, obložena antilopom. Ipak, za one koji ne vole slušati potmulu tutnjavu motora V8 dojam će 'pokvariti' vrhunski Bang & Olufsenov audiosustav s 12 zvučnika, kojim se upravlja preko 8-inčnog zaslona osjetljivog na dodir. 12-inčna instrumentna ploča informira vozača o najvažnijim parametrima vozila. A lagane komponente od karbonskih vlakana, koje se nalaze na armaturnoj ploči i panelima vrata, još više naglašavaju sportske ambicije. Uostalom, tomu svjedoče i široke uzdužne trake uzduž karoserije u kontrastnim bojama. Tri su nove verzije boja karoserije: Red Hot (crvena), Twister Orange (narančasta) i Iconic Silver (srebrna).
Cijena ovog modela još nije poznata, ali ako budemo sudili po slabijem modelu GT350R, koji u Americi stoji od 60.000 američkih dolara, ona će biti znatno viša!