Ispod poklopca motora nalazi se tipični Subaru 2,0-litreni boxer motor, koji razvija 200 KS uz maksimalni okretni moment od 205 Newton metara
Subaru završava eru svojih sportskih automobila s modelom Subaru BRZ Final Edition (2020). Nakon kraja sportske ikone, modela WRX STi, Japanci uklanjaju i posljednji dio sportske aktivnosti iz asortimana marke. Da bi oproštaj bio malo lakši za fanove, poseban model Final Edition dolazi sa 17-colnim alu-felgama, Sachsovim amortizerima i Brembo kočnicama s crvenim kočionim čeljustima kao standard. Tu je i posebna boja 'WR Blue Pearl' uz doplatu od samo 100 eura, što podsjeća na legendarnu nijansu plave, koju su rally legende japanske marke nosile prije 25 godina.
U unutrašnjosti, ovaj sportski 2+2 coupé dolazi u standardnoj 'Crystal Black Silica' boji. Plavi naglasci nastavljaju se u unutrašnjosti modela Subrau BRZ Final Edition (2020): ručica mjenjača, obloga vrata, instrument ploča i volan obloženi su ukrasnim šavovima u boji. Na podnim otiračima nalazi se i plavi znak BRZ. Dok su prednja kožna sjedala Alcantara plavo-crna, stražnja su sjedala potpuno crna.
Naravno, tu je posebna značka BRZ, koja identificira ovaj poseban model. Inače, unutrašnjost nudi 7,0-inčni zaslon osjetljiv na dodir, audio sustav sa šest zvučnika i dva USB priključka, električno sklopiva, podesiva i grijana vanjska ogledala, dvozonsku automatsku klimu, električne prozore, LED svjetla za maglu i prošireni ESP sa Track-Modusom.
Ispod poklopca motora nalazi se tipični 2,0-litreni boxer motor, koji razvija 200 KS uz maksimalni okretni moment od 205 Newton metara. Četverocilindrični motor s prirodnim usisom kombinira snagu od 100 KS po litri obujma, uz umjerene vrijednosti potrošnje, prenosi Subaru. Prijenos snage na stražnja dva kotača standardno se vrši sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, a alternativno je dostupan šesterostupanjski automatski mjenjač za dodatnih 1600 eura. Ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je 7,6 sekundi, a krajnja brzina 226 km/h.
Subaru BRZ je predstavljen 2012. godine kao produkt suradnje s Toyotom. Praktično identičan model Toyota GT86 je njegov sestrinski model. Subaru BRZ je izgrađen na modificiranoj Subaru platformi AS1, na kojoj se temelji četvrta generacija Subaru Impreze. Motor za oba modela, Subaru BRZ i Toyotu GT86, također je stigao iz Subarua, ali je motor D-4S ubrizgavanje goriva dobio od Toyote, koji kombinira ubrizgavanje usisnim razdjelnikom i izravno ubrizgavanje.
U jesen 2019. je na Nürburgringu primjećen zamaskirani BRZ s modificiranom prednjom pregačom, što je potaklo razmišljanja da Subaru radi na novoj generaciji modela BRZ. Postoji mogućnost i da se radi na novoj verziji, ali ne za tržište Europe. Prema dostupnim podacima BRZ se u Njemačkoj 2019. prodao tek u 176 primjeraka, ali niti GT86 nije bio hit s prodanih 273 komada. GT86 bi trebao dobiti nasljednika, u obliku slabije verzije Supre što je i potvrđeno početkom 2019. godine.
Posljednji sportski automobil Subarua će biti dostupan od srpnja, a cijene počinju od 40.270 eura u Njemačkoj. Šanse za nasljednika su prilično tanke zbog sve strožih standarda za emisije.