Ovaj je elegantni potpuno električni automobil stvoren kao utjelovljenje luksuza, sportskog dizajna i revolucionarne tehnologije. Europski će ga građani moći prvi puta vidjeti na sajmu automobila u Parizu
Japanski proizvođač strojnih komponenti THK će pokazati svoj originalni prototip potpuno električnog automobila EV LSR-05 na Pariškom salonu automobila od 14. do 20. listopada. Ovaj je koncept prvi puta pokazan u listopadu 2023. na Japan Mobility Show-u. Spoj THK-ove napredne tehnologije i dizajna Shiroa Nakamure koji je bio dizajner supersportskog modela Nissan GT-R.
Ovo vozilo spremno za vožnju se može pohvaliti obiljem najsuvremenijih tehnologija električnih vozila, koje je neovisno razvio THK, tvrtke na čijem je čelu Akihiro Teramachi, Predsjednik i glavni izvršni direktor. Dizajn je majstorski izveo SN Design Platform (SNDP), pri čemu su obje tvrtke surađivale kako bi oživjele svježu viziju buduće mobilnosti.
LSR-05 je crossover coupé s četiri sjedala dinamične i elegantne vanjštine. Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 4995 mm, širina 1965 mm, visina 1530 mm.
Akihiro Teramachi, izvršni direktor THK-a, objašnjava zašto su proizveli ovo vozilo: 'LSR-05 predstavlja THK-ovo gledište o budućnosti mobilnosti. Vozilo je stvoreno da potvrdi i pokaže kako naša napredna tehnologija može doprinijeti povećanju vrijednosti automobila.'
LSR-05 je stvoren je kao utjelovljenje luksuza, sportskog dizajna i revolucionarne tehnologije. Naziv 'LSR-05' sažima bit 'luksuza', 'sporta' i 'revolucije'. Nadalje, ovo ime odaje počast značajnom postignuću tvrtke THK 1972. godine, kada su predstavili prvu svjetsku vodilicu linearnog gibanja, model LM vodilice 'LSR'. Uz to, '05' označava veliku prekretnicu, obilježavajući 50. obljetnicu THK-a i petu generaciju vozila od njegova početka. Inače, ovaj inovativni ležaj omogućuje linearno kretanje za razliku od rotacijskog kretanja konvencionalnih ležajeva.
Platforma integrira dva THK-ova izvorna u kotače integrirana (variable-flux in-wheel electric motors) elektromotora s promjenjivim fluksom u kotačima od 93 kW/ 126 KS (800 V tehnologija) straga, nadopunjena električnim motorom od 220 kW / 399 KS (800 V tehnologija) sprijeda, koji čine dio sustava upravljanja na četiri kotača.
Proizvođač kaže da ovo, zajedno sa značajkama kao što su aktivni ovjes, MR fluid aktivni amortizeri i električne kočnice, pruža iznimnu udobnost vožnje i stabilnost pri upravljanju.
Mnoge THK-originalne napredne tehnologije za električna vozila nalaze se u LSR-05, kao što su to na primjer:
Stealth klizni sustav sjedala: SLES (Stealth Seat-Slide System)
Vodilica LM postavljena je s unutarnje strane sjedala, a konektor na podu. Klizanjem namjenskim aktuatorom može se postići dugi hod čak i u kompaktnom području ugradnje.
Motor s promjenjivim magnetskim tokom u kotaču: enemo
Ovaj motor unutar kotača tipa unutarnjeg rotora povećava pouzdanost zbog neovisnog pokretanja lijevog i desnog kotača. Osim toga, rotacija s velikim okretnim momentom i velikom brzinom omogućena je zahvaljujući sustavu promjenjivog magnetskog toka koji koristi vrlo kruti THK kuglični vijak/savitljiva šipka (eng.spline). Nadalje, sklapanje THK zakrivljene vodilice u stražnji upravljač omogućuje upravljanje na sva četiri kotača, koje ima veliki kut upravljanja i pridonosi idealnoj liniji vožnje.
Ovjes aktivne kontrole razine: ALCS (Active Level Control Suspension)
Ovaj sustav omogućuje podešavanje visine vozila i kontrolu stabilnosti u skladu s neravninama ceste pomoću THK kugličnog sklopa vijak/savitljiva šipka. Smanjuje visinu vozila pri velikim brzinama kako bi se smanjio otpor zraka i poboljšava učinkovitost napajanja pri korištenju beskontaktnog punjenja. Također može podići visinu vozila kada se vozi izvan ceste ili kada se vozi po neravnim površinama.
MR Fluid aktivna prigušna cijev: MRDT (MR Fluid Active Damper Tube)
THK nudi tehnologiju seizmičke izolacije, s nizom rotirajućih prigušivača koji koriste kuglaste vijke i viskozni element koji apsorbira i prigušuje podrhtavanje. Kombinacijom ove tehnologije proizvoda s MR tekućinom, moć prigušivanja ovjesa može se elektronički kontrolirati kako bi se apsorbirale vibracije, a može se koristiti u kombinaciji s ALCS-om, koji kontrolira visinu vozila.
Beskontaktno napajanje strujom: CLPS (Contactless Power Supply)
Metodom DWPT (dinamički bežični prijenos energije) odašiljač energije ugrađuje se u tlo, a prijemnik se ugrađuje u vozilo. Smanjenje visine vozila s ALCS-om povećava učinkovitost punjenja, pa se očekuje da će prijemnici energije biti manji i lakši. S ovom metodom, udaljenosti vožnje mogu se povećati čak i uz skraćeno vrijeme punjenja i manje baterije u vozilima.
Električna radna kočnica: ESB (Electric Service Brake)
Ovaj sustav neovisno upravlja četirima kočnicama putem bi-wiringa (električno upravljanje). Pridonosi značajnom smanjenju težine i kompaktnoj veličini koristeći visoko kruti THK kuglični vijak unutar aktuatora.