Unutar visokokvalitetne kabine puno je prostora zahvaljujući kratkim prevjesima i dugom međuosovinskom razmaku. Uz pet osoba prtljažnik je zapremine do 545 l – utovaren do visine naslona stražnjeg sjedala. Ako se nasloni preklope obujam raste do 1714 l
Volkswagen je objavio prve fotografije još uvijek kamuflirane karavanske verzije potpuno električnog vrhunskog modela ID.7 i, ujedno, predstavlja novi naziv: ID.7 Tourer. Novi model trebao bi biti lansiran u Europi 2024. godine – s puno prostora i visokom učinkovitošću. Njemački će proizvođač objaviti konačni dizajn u nadolazećim mjesecima.
Volkswagen je jedan od najuspješnijih proizvođača karavana u svijetu, a već više od 60 godina postoje praktični modeli koji su se do sada nazivali Variant ili Shooting Brake (u slučaju Arteona).
Inače, Volkswagen je krajem kolovoza pokazao kako će izgledati novi Passat Variant, koji će biti lansiran u prvom tromjesečju 2024. Sada je vrlo jasno da se nova, deveta generacija Passata više neće proizvoditi u obliku limuzine već samo karavana.
Treba reći kako će novi Passat Variant imati inovativni asortiman od tri nova plug-in i blaga hibridna pogona te pet varijanti turbobenzinskih i turbodizelskih motora, koji se odlikuju učinkovitošću.
Visoka učinkovitost zahvaljujući sofisticiranoj aerodinamici
Aerodinamična karoserija najbolja je osnova za velike domete. Limuzina ID.7, koja je predstavljena sredinom travnja ove godine i trenutno se lansira u Europi, iznimno je aerodinamičan Volkswagen s Cd-vrijednošću od 0,23. Vrijednost Cd ID.7 Tourer je gotovo ista: 0,24. Elegantan i moćan dizajn izdužene hatchback verzije također se naslućuje unatoč jedinstvenoj indijskoj ljetnoj kamuflaži.
ID.7 Tourer je još u jesenskoj maskirnoj odori. Kamuflažna folija temelji se na višeslojnoj boji ID.7 limuzine, kako je otkrio Volkswagen na CES-u u Las Vegasu u siječnju ove godine. U skladu s godišnjim dobom, slika naljepnice zadržana je u izgledu kasnog ili 'Indijanskog' ljeta; QR kodovi na stražnjoj strani neprimjetno su integrirani u kamuflažu.
Puno prostora u kabini zahvaljujući MEB platformi
Volkswagen je najavio kako će unutar visokokvalitetne unutrašnjosti biti puno prostora zahvaljujući kratkim prevjesima i dugom međuosovinskom razmaku. Ako se u vozilu nalazi pet osoba, dostupan je prtljažnik zapremine do 545 litara – utovaren do visine naslona stražnjeg sjedala. Ako se nasloni preklope obujam prtljažnika dugog gotovo dva metra može narasti do 1714 litara.
Kao i svi modeli ID. obitelji, novi oblik karoserije ID.7 temelji se na MEB platformi Volkswagen grupe. Prednosti modularnog sustava s kratkim prevjesima i dugim međuosovinskim razmakom pogoduju unutrašnjosti. Rezultat je karakter elegantne hatchback verzije pune veličine s posebno velikodušnim osjećajem prostora i povećanim volumenom prtljažnika.
Novi ID.7 Tourer, baš kao i limuzina ID.7, će se proizvoditi u Volkswagenovoj tvornici u Emdenu. Nakon ID.4, ID.7 je drugi model temeljen na MEB-u koji se proizvodi u sjeverozapadnoj Njemačkoj.
Pogonski sklop ID. 7 Tourera
Iako to nije službeno objavljeno, za očekivati je da će novi ID. 7 Tourer imati identičan pogonski sklop kao i ID. 7 limuzina. Da podsjetimo, ID.7 je prvi MEB model s potpuno novom, visoko učinkovitom generacijom pogona. Sa 210 kW (286 KS), to je najsnažniji električni pogonski motor s najvećim okretnim momentom u nekom ID. modelu do sada.
Ova varijanta snage koristi se u ID.7 neovisno o odabranoj veličini baterije. Pogonska jedinica s internom oznakom APP550 razvijena je zajedno s Volkswagen Group Components u Kasselu (Njemačka) i tamo se i proizvodi.
Novi električni pogon optimiziran je prije svega u pogledu potrošnje energije. Ovisno o veličini baterije, predviđa se da će WLTP biti mogući dometi do 700 km i kapaciteti punjenja do oko 200 kW. ID.7 stoga naglašava svoju prikladnost za velike udaljenosti za česte vozače i kupce voznog parka.
Naravno, ostaje za vidjeti kakve će vrijednosti dometa polučiti karavanska izvedba ID. 7 Tourer.