Dok Tesla pokušava proizvesti svoj prvi električni automobil za mase, Model 3, u dovoljnim količinama da zadovolji potražnju, ostatak konkurencije zahuktava se za totalnu električnu ofenzivu
Najozbiljnije planove ima Volkswagen. Nijemci su na glavnoj skupštini početkom svibnja još jednom potvrdili ciljeve o lansiranju 80 novih ‘plug-in’ hibridnih automobila do 2025, te prodaji 3 milijuna električnih automobila godišnje.
Samo ove godine postojeća paleta plug-in hibrida povećat će se s trenutnih 8 na 18 modela, dok će do spomenute 2020. VW na tržištu imati 25 novih električnih automobila.
Prije nekoliko tjedana Nijemci su potvrdili potpisivanje ugovora za isporuku baterijskih sklopova u protuvrijednosti 20 milijardi eura, a sad su udvostručili taj iznos i došli nadomak ukupne tržišne vrijednosti Tesle (43,4 milijarde eura).
Volkswagen ovdje ne namjerava stati, već bi u narednom razdoblju trebao doseći ugovore od ukupno 50 milijardi eura.
O kolikom nesrazmjeru je riječ možda najbolje govori podatak da Volkswagen grupa u četiri dana proizvede više automobila nego Tesla u čitavoj godini.
Istovremeno Tesla u 15 godina postojanja nije još ni jednu godinu završila s dobiti, dok je Volkswagen jedna od najprofitabilnijih automobilskih kompanija na svijetu.
Nervoza koju prvi čovjek Tesle, Elon Musk, sve više pokazuje u obraćanju novinarima i investitorima svjedoči da su u Palo Altu itekako svjesni pritisaka koji im slijede u nadolazećem razdoblju.