uoči premijere

Volkswagen pokazao još detalja novog Transportera: Nova, sedma generacija stiže u prvom kvartalu 2025.

29.05.2024 u 13:23

Bionic
Reading

Karakteristične značajke dizajna njegovih šest prethodnika imaju novu interpretaciju. To ima tradiciju – svaki novi Volkswagen Transporter uvijek je predstavljao novi vizualni početak, stilski most između duge povijesti, sadašnjosti i budućnosti

Volkswagen gospodarska vozila je već sredinom prošle godine najavio dolazak nove, sedme generacije kombi vozila Transporter. A sada je predstavio dodatne detalje njegovog dizajna. 'Prenosimo DNK naše ikone u moderna vremena s potpuno novim Transporterom,' objašnjava Albert Kirzinger, glavni dizajner marke Volkswagen gospodarska vozila.

Kirzinger nastavlja: 'Detalji sedme generacije Bullija preuzimaju karakteristične značajke dizajna njegovih šest prethodnika i daju im novu interpretaciju. To ima tradiciju – svaki novi Volkswagen Transporter uvijek je predstavljao novi vizualni početak, stilski most između duge povijesti, sadašnjosti i budućnosti. Upravo je to ono što održava ovu liniju proizvoda ažuriranom više od osam desetljeća, čineći je najuspješnijom serijom dostavnih vozila u svojoj klasi na svijetu.'

Jednom Transporter, uvijek Transporter: sa snažnom dizajnerskom linijom koja povezuje generacije Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen gospodarska vozila

Pretprodaja novog Transportera već je započela u Europi po neto cijenama od 36.780 eura, ova cijena se odnosi na standardnu opremu u ponudi modela u Njemačkoj. Lansiranje potpuno novog Transportera na tržište trebalo bi se održati u prvom kvartalu 2025. godine.

DNK VW Bullija

Kirzinger nadalje kaže: 'Jedna sekunda je dovoljna da se odmah prepozna Transporter – koji je redizajniran od prvog do posljednjeg milimetra – kao nasljednik T6.1 i kao član obitelji Bulli. Dizajn dosljedno slijedi kultni Bulli DNK. To je već vidljivo u glavnoj karoseriji, koja ima karakterističnu konturu za liniju proizvoda ispod bočnih prozora – zovemo je linija Bulli. Ovaj jedinstveni DNK može se pronaći u svim područjima vanjskog dizajna i također čini novi Transporter originalom u svojoj klasi.'

Dizajn novog Transportera

T5 se nakratko može vidjeti u obliku rešetke hladnjaka, T6.1 u prednjim svjetlima i T1 u ikoničnoj jasnoći – ali sve su te značajke značajno evoluirale u novom izgledu Volkswagen Transportera. U isto vrijeme, dizajn je također ugrađen u trenutnu ponudu obitelji Bulli. Glavni dizajner dodaje: 'Dizajn prednjeg dijela našeg sedmog Transportera odmah daje do znanja da je on član obitelji Bulli i da nadopunjuje Multivan i ID. Buzz duo.'

Bočni pogled na Transporter, koji je dug između 5050 mm i 5450 mm, pokazuje jasnoću dizajna tipičnu za Bulli. 'Kao i kod T6.1, produžili smo gornju konturu prednjih svjetala kao liniju u bočne strane. To se nastavlja sve do stražnjeg dijela i stvara izraženu linearnu zakrivljenost iznad njega - Bullijevu liniju. Ova linija razdvaja gornji i donji dio karoserije i odaje počast T1'

Asortiman 16-, 17- i 19-colnih naplataka za Transporter je isto tako redizajniran. Posebno je upečatljiv 19-colni aluminijski naplatak Indianapolis s dijamantnim rubom naplatka kao i šest crnih krakova i unutarnjih površina. Ponovno je optimalno dostupan poklopac spremnika za gorivo integriran u području B-stupa kod dizelskih i plug-in hibridnih verzija, kao na T6.1 i velikom Crafteru. Poklopac utičnice za punjenje kod modela s plug-in hibridnim i potpuno električnim pogonom nalazi se ispod desnog prednjeg svjetla.

Stražnji kraj sedmog Volkswagen Transportera ima homogen dizajn i stoga ima jasne i karakteristične crte Bullija. Gospodarsko vozilo ponovno će biti dostupno s vratima prtljažnika i stražnjim krilnim vratima. Iako potpuno redizajniran i tehnički obnovljen, upečatljiv oblik stražnjih svjetala s LED točkicama prema bokovima stvara stilski most prema T5.

'S vodoravnom linijom ispod stražnjeg prozora i crnom trakom s ručkom iznad registarske pločice, formiramo glatku vodoravnu traku između skupina stražnjih svjetala u obliku slova C, koje također koristimo ovdje kako bismo naglasili ikoničku jasnoću novog Transportera,' kaže Kirzinger.

'Kao i uvijek s Volkswagen gospodarskim vozilom, ne postoji linija koja nije logična. Opisane vodoravne linije ispod stražnjeg stakla i iznad letvice ručke dobar su primjer za to, uokvirujući Volkswagenov logo i protežući se u stražnja svjetla s milimetarskom preciznošću.' nastavlja Kirzinger.

Forma tako opet uvijek slijedi funkciju na sedmom transporteru. Vrata prtljažnika ili krilna vrata još su jedan primjer: njihovo udubljenje seže daleko u branik, što rezultira niskom visinom praga za utovar od samo 575 mm do 638 mm (ovisno o verziji).