Novi ID.7 je prvi MEB model s potpuno novom, visoko učinkovitom generacijom pogona. Sa 210 kW (286 KS), to je najsnažniji električni pogonski motor s najvećim okretnim momentom u nekom Volkswagen ID. modelu do sada
Volkswagen je upravo predstavio svoj potpuno novi ID.7, prvi globalni električni model marke više srednje klase. Kombinacija dometa do 700 kilometara (WLTP), superiornog pogonskog sklopa, prostrane unutrašnjosti i vrhunskih tehnologija čini ID.7 udobnom limuzinom za duga putovanja i otvara novi segment za ID. obitelj.
Dug gotovo pet metara, model također ima poboljšani operativni koncept usmjeren na kupca i izgled visoke kvalitete. Lansiranje novog ID.7 planirano je ove godine u Europi i Kini, a od 2024. u Sjevernoj Americi.
Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila, je rekao: 'S ID.7 poduzimamo sljedeći korak u našoj električnoj ofenzivi. Limuzina nudi visoku razinu udobnosti i velike domete. Već do 2026. ponudit ćemo najširu električnu ponudu od svih proizvođača u Europi – od početnog modela za manje od 25.000 eura do ID.7 kao novog vrhunskog modela unutar ID. obitelji. Naš cilj je postići udio električnih automobila od 80 posto u Europi do 2030. Od 2033. Volkswagen će u Europi proizvoditi samo električna vozila.'
Kai Grünitz, član Upravnog odbora marke odgovoran za razvoj, je rekao: 'ID.7 postavlja nove standarde učinkovitosti na temelju modularne električne pogonske matrice (MEB). Cilj nam je doseg do 700 kilometara u skladu s WLTP-om. To je omogućeno vrlo dobrom aerodinamikom i značajno povećanom učinkovitošću u područjima pogonskog sklopa i upravljanja toplinom.'
Prvi ID. model s novim pogonskim sklopom
ID.7 je prvi MEB model s potpuno novom, visoko učinkovitom generacijom pogona. Sa 210 kW (286 KS), to je najsnažniji električni pogonski motor s najvećim okretnim momentom u Volkswagen ID. modelu do sada. Ova varijanta snage koristi se u ID.7 neovisno o odabranoj veličini baterije. Pogonska jedinica s internom oznakom APP550 razvijena je zajedno s Volkswagen Group Components u Kasselu (Njemačka) i tamo se i proizvodi.
Novi električni pogon optimiziran je prije svega u pogledu potrošnje energije. Ovisno o veličini baterije, predviđa se da će WLTP biti mogući dometi do 700 km i kapaciteti punjenja do oko 200 kW. ID.7 stoga naglašava svoju prikladnost za velike udaljenosti za česte vozače i kupce voznog parka.
ID.7 je dug gotovo pet metara i dizajniran je na temelju aerodinamičkih načela. Njegov se krov elegantno spušta prema natrag u stilu coupéa i doprinosi postizanju izvrsnog koeficijenta otpora od oko 0,23 ovisno o opremi vozila. Dugi međuosovinski razmak i kratki prevjesi stvaraju mnogo prostora u unutrašnjosti vozila za sve putnike.
Prvi Volkswagen s novim konceptom upravljanja i zaslona te ekskluzivnim opcijama opreme
U ID.7 uveden je novi koncept rada i zaslona. Time je Volkswagen reagirao na povratne informacije svojih kupaca i poboljšao operativno iskustvo u relevantnim područjima.
To uključuje sljedeće značajke kao standard:
- zaslon infotainment sustava od 38 centimetara (15 inča).
- head-up zaslon proširene stvarnosti
- novi koncept upravljanja klima uređajem integriran na najvišoj razini infotainment sustava, kao i slobodno dodijeljivi gumbi favorita
- klizač osjetljiv na dodir s pozadinskim osvjetljenjem
Unutrašnjost
S novim masažnim sjedalima i panoramskim krovom s elektroničkim prigušivanjem svjetla, ID.7 nudi opcije opreme koje inače postoje samo u višim klasama premium konkurenata.
Novi panoramski krovni otvor s pametnim staklom može se prebacivati između neprozirnih i prozirnih postavki upravljanjem na dodir. Kao i mnoge druge funkcije u ID.7, krovom se također može upravljati prirodnim glasovnim naredbama – to se događa pomoću novog IDA glasovnog asistenta.
Dodatna prednja sjedala također su novi razvoj jer, po prvi put u Volkswagenu, opcijski nude prilagodljiva sjedala Climatronic – s hlađenjem ili grijanjem prema potrebi i također funkcijom sušenja.
Dostupna je i funkcija masaže s pečatom odobrenja Njemačke kampanje za zdravija leđa (AGR). Raspon opcija zaokružuje Harman Kardon zvučni sustav od 700 W, s 14 vrhunskih zvučnika, uključujući središnji zvučnik sprijeda i subwoofer u prtljažniku, pružaju impresivno zvučno iskustvo s novom Volkswagen limuzinom.
Poboljšani sustavi pomoći najbolji u klasi
Travel Assist s podacima o roju (swarm data) može po potrebi preuzeti bočnu i uzdužnu kontrolu nad ID.7. Volkswagen je ovu značajku razvio zajedno s CARIAD-om, softverskom tvrtkom VW grupe. Ako želite, ID.7 također može koristiti Travel Assist za potpomognutu promjenu trake na autocesti s više traka pri brzinama iznad 90 km/h.
Vozač to prati, ali je napor vožnje značajno smanjen. Kada je riječ o parkiranju, električni Volkswagen može samostalno izvoditi potpomognute manevre na različite načine. Jedan od njih je parkiranje s funkcijom memorije na udaljenosti do 50 metara. U tu svrhu vozač ili ostaje sjediti u ID.7 ili prati postupak parkiranja izvan vozila pomoću aplikacije za pametni telefon.
Ubrzana električna ofenziva Volkswagena s 10 novih modela do 2026.
Novi ID.7 jedan je od deset novih električnih modela koje će Volkswagen lansirati do 2026. Samo ove godine predstavlja novi ID.3, ID. Buzz s dugim međuosovinskim razmakom i ID.7. Električni kompaktni SUV i serijska verzija ID. 2all po cijeni manjoj od 25.000 eura planirani su za 2026. To će njemačkom proizvođaču automobila dati najširu ponudu električnih vozila u usporedbi s konkurencijom. Novi ID.7 proizvodit će se u Volkswagenovoj tvornici u Emdenu (Njemačka) za europsko i sjevernoameričko tržište. U Kini će se odgovarajući modeli ID.7 proizvoditi lokalno.