S obzirom na otvoreni antagonizam zakonodavaca i medija prema tehnologiji motora s unutarnjim izgaranjem bilo je pitanje vremena kada će se i najveći proizvođači automobila odlučiti na vješanje klipova o klin
Za Volkswagen ovaj ishod i nije u tako dalekoj budućnosti. Njemački proizvođač će se nakon iduće generacije motora s unutarnjim izgaranjem, čije je lansiranje planirano za 2026., u potpunosti fokusirati na razvoj električnih vozila.
To znači da, osim sitnih izmjena kako bi zadovoljili tržišta u razvoju s neadekvatnom infrastrukturom za punjenje električnih vozila, Volkswagen više neće razvijati nove platforme za benzince i dizelaše.
Ovakva novost i nije pretjerano iznenađujuća.
Volkswagen, naime, već mjesecima ne skriva namjere o agresivnom širenju u segment automobila na baterije, pa bi nam proizvođač iz Wolfsburga tako trebao u iduće četiri godine predstaviti čak 30 novih električnih vozila izrađenih na novoj platformi MEB.
Prvi model, I.D. Neo, trebali bismo vidjeti u salonima već koncem iduće godine.
Tu je i platforma za luksuzna i sportska električna vozila koju koristi Porscheov Taycan, a na kojoj bi trebao nastati i Audijev premium električni automobil.
Ostaje za vidjeti kako će tržište reagirati na Volkswagenove ambiciozne planove, no čini se da su benzincima i dizelašima dani uistinu odbrojani.