test automobila

Vozili smo Lexus LBX 1.5HEV E-CVT: Ulaznica u premium svijet B-SUV segmenta

29.10.2024 u 09:30

Bionic
Reading

Pokreće ga nova generacija Lexusovog samopunjivog hibridnog električnog sustava koji sadrži kompaktan i lagan 1,5-litreni trocilindrični motor. Maksimalna izlazna snaga sustava je 136 KS (100 kW), ubrzanje od 0-100 km/h je 9,2 s, a krajnja brzina ograničena na 170 km/h

Na svom smo jednotjednom testu vozili LBX, najmanji model japanskog luksuznog brenda Lexus. Ova nas zasebna premium marka u sklopu koncerna Toyota, ovaj puta dočekuje s troslovnom oznakom naziva modela LBX, što bi u prijevodu značilo Lexus Breakthrough Crossover. Ovaj naziv je također iskorak za Lexus kao tvrtku u Europi, jer je po prvi put 'stari kontinent' bila vodeća globalna regija za razvoj novog vozila Lexus. Taj će utjecaj pomoći da LBX postane jedan od najprodavanijih za marku u Europi.

Upotreba troslovnog naziva je značajna, jer je ranije samo superautomobil Lexus LFA uživao tu čast. Izbor imena LBX pokazuje Lexusovu predanost i povjerenje u svoj novi model. Baš kao što je LFA pokazao drugu stranu marke u smislu stava i performansi, tako će i LBX na svoj način proširiti svoj doseg i profil. Da podsjetimo, ostali Lexus modeli nose dvoslovne oznake: UX, NX, RZ, RX, ES, LS i LM.

Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition Izvor: tportal.hr / Autor: Z.M.

Kao nova ulazna točka u Lexusovu dobro uspostavljenu liniju SUV-ova, privlačan je mlađoj publici i onima koji možda prije nisu razmišljali o Lexusu. LBX je zanimljiv model za one koji žele manje vozilo ili kupiti drugo vozilo, ispunjavajući njihove nove životne zahtjeve.

Kompaktni je to crossover/SUV B-segmenta, predstavljen javnosti početkom lipnja 2023., koji naglašava privlačnost marke Lexus na novom tržišnom teritoriju.

Neki će primjetiti da bi se LBX mogao 'sudarati' na tržištu sa donekle sestrinskim, ali ipak većim modelom Toyota C-HR i iz C-SUV segmenta, no Lexus je ipak legitimni predstavnik klase više u koncernu japanskog proizvođača. Osim toga, Lexus svojim modelima redovito pobjeđuje kad je riječ o ocjenama korisnika, kao jedna od najpouzdanijih marki na svijetu. U automobilskom svijetu Lexus je pojam elegancije i luksuza, dok je Toyota namijenjena ipak široj publici, no to nužno ne znači da zato ima manje standarde.

Dokaz tome je objava J.D. Powera s kraja veljače ove godine, u kojoj smo mogli pročitati rezultate studije pouzdanosti vozila, J.D. Power 2024 u SAD-u, gdje se Toyota vratila na vrh korporativne ljestvice sa ukupnim rezultatom od 146 (PP100) sa 16, od ukupno 17 prihvatljivih modela Lexusa ili Toyote koji se nalaze u TOP 3 u svojim segmentima.

Prema ovom izvješću Lexus je zadržao prvo mjesto u ukupnom poretku s ocjenom 135 (PP100), dok se Toyota popela na drugo mjesto s ocjenom 147 (PP100). Toyota se također pomaknula na prvo mjesto na ljestvici masovnog tržišta na temelju poboljšanja u ovoj studiji pouzdanosti vozila.

Naš testni model je bio točne oznake LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition, a koristi full-hibridni HEV samopunjivi pogonski sklop koncerna Toyota.

Vanjski dizajn, struktura i dimenzije

Stil LBX-a uspostavlja novi Lexusov identitet s prednjim dizajnom 'Resolute Look' koji reinterpretira poznatu vretenastu rešetku. Dok su vanjske dimenzije kompaktnije od bilo kojeg drugog Lexusa, izgled je mišićav i moćan. Dizajneri Lexusa su imali ambiciju stvoriti automobil koji je više opuštenog nego formalnog karaktera, prikazujući autentičan stil bez napora s kojim će ljudi odmah osjetiti povezanost.

Dakle, najznačajniji aspekt dizajna je novi prednji raspored koji 'razbija' vretenastu rešetku kao zaštitni znak dizajna u proteklom desetljeću uvodeći Lexus u novu eru. Bez obzira na ovu promjenu LBX je odmah prepoznatljiv kao Lexus.

Rešetka je objedinjena u jedan trapezoidni oblik, smješten ispod uskog otvora koji se proteže ispod prednjeg ruba poklopca motora, povezujući tanke jedinice prednjih svjetala. Dizajn se oslanja na naslijeđe Lexusovog 'Odlučnog izgleda'. Predstavljen s konceptnim automobilom LF-S iz 2003., postao je prepoznatljiv stilski znak za proizvodne modele Lexusa iz ranih 2000-ih.

Bešavna rešetka bez okvira stvara linije vretenaste karoserije LBX-a, pridonoseći snažnom, dinamičnom stavu automobila. Također je aerodinamički učinkovit, pomaže u glatkom protoku zraka iznad i oko automobila. LBX ima atraktivna i vrlo učinkovita Bi-LED prednja svjetla sa sustavom automatske regulacije duljine svjetlosnog sklopa (AHB – Automatic High Beam).

Ovaj novi dizajn prednjih svjetala stvara snažan vizualni potpis, s dnevnim svjetlima i pokazivačima smjera integriranim u funkcionalne jedinice. S ovim novim rasporedom, prepoznatljivi L-oblik svjetala je promijenjen tako da je okrenut prema van, a ne prema unutra, kako bi odgovarao smjeru svakog svjetla pokazivača smjera. Straga su kombinirana bijelo/crvena LED svjetla povezana svjetlosnom crvenom trakom.

Sljedeći načela Lexus Next Chapter Designa, identitet i proporcije automobila ukorijenjeni su u iskustvu vožnje koje pruža. Prednji stupovi povučeni su prema natrag, čineći kabinu kompaktnom, a poklopac motora dužim za sportski profil. Rašireni blatobrani izražavaju snagu i naglašavaju velike (18-colne) kotače i gume, dok kratki prevjesi i odvažno zatezanje područja oko stražnjih vrata dočaravaju okretne, dinamične performanse.

Nisko spušteni poklopac motora, letvice pojaseva u ravnini s karoserijom, stražnji krovni spojler u obliku vrata i precizni dizajni svjetlosnih grupa poboljšavaju aerodinamičke performanse i doprinose učinkovitosti, stabilnosti i performansama LBX-a.

Stražnji dio automobila također daje snažan stav. Registarska pločica pomaknuta je prema dolje na branik tako da je slovni potpis LEXUS na stražnjim vratima istaknutiji na čistom prostoru stražnjih vrata. Slično tome, najnovija evolucija prepoznatljive Lexusove svjetlosne trake u obliku slova L ima veći vizualni učinak, s pokazivačima smjera i svjetlima za vožnju unatrag prigušenom pojavom kada nisu osvijetljena.

Što se strukture LBX-a tiče, on je prvi model konstruiran na novoj Lexusovoj platformi, varijaciji GA-B platforme globalne arhitekture malih automobila. Temeljito je prilagođen kako bi zadovoljio zahtjeve Lexusa, dajući mu ključne prednosti niskog težišta, širokih tragova, kratkih prevjesa i vrlo krute karoserije. To je također temelj karaktera automobila zabavnog za vožnju, pomažući osigurati Lexus Driving Signature u dosad najmanjem paketu. To pomaže u stvaranju prirodnog dijaloga između vozača i automobila koji osigurava povjerenje, kontrolu i udobnost u svakom trenutku. Istu platformu koriste i Toyotini modeli Yaris i Yaris Cross.

Karoserija je ojačana konstrukcijskim ljepilima i zavarivanjem s kratkim korakom te strateškim postavljanjem ukrućenja i pojačanja. U isto vrijeme, težina vozila smanjena je korištenjem laganih materijala, uključujući aluminijski poklopac motora i lijevane gumene lukove kotača, klackalice i donje dijelove vrata. Snažni, ali lagani vruće utisnuti materijali korišteni su u središnjim stupovima i pojačanju branika.

Postavljanje točke kuka na samo 285 mm pomaže da se vozač osjeća više sjedinjenim sa svojim vozilom, a istovremeno održava izvrstan pregled s volana, osobito kada se vozi u gradskom prometu.

Sustavi prednjeg i stražnjeg ovjesa dizajnirani su za visoku krutost i malu težinu, dajući LBX-u agilan, stabilan odziv u zavojima i upravljanje uz glatku udobnost vožnje. Sve verzije imaju MacPherson dizajn sprijeda; modeli s pogonom na prednjim kotačima koriste stražnju torzijsku gredu dok LBX s pogonom na sve kotače ima dvostruku osovinu.

Elektronički kontrolirani kočioni sustav uključuje kontrolu položaja vozila pri kočenju. Ovo automatski uravnotežuje prednju i stražnju raspodjelu sile kočenja kako bi se suzbilo trzanje i održala linearna, uvjerljiva izvedba. Također pomaže smanjiti naginjanje vozila u zavojima, održavajući automobil udobnim i stabilnim i filtrirajući vibracije.

Što se vanjskih dimenzija tiče, LBX je dugačak 4190 mm, širok 1825 mm (2029 mm s otvorenim retrovizorima) i visok 1545 mm te ima međuosovinski razmak od 2580 mm. Prednji prevjes je 870 mm, a stražnji 740 mm, dok je krug okretanja 10,4 m. Masa praznog vozila je 1280 kg, a može vuči kočenu prikolicu od 750 kg ili nekočenu od 650 kg.

Što se prtljažnika tiče, LBX nudi do 332 litre do police (modeli s prednjim pogonom i postavljenim stražnjim sjedalima) prostora, što je dovoljno prostora za dva kovčega od 75 l koji se mogu prevoziti ispod preklopnog poklopca. S podignutim stražnjim sjedalima i otvorenim duplim podom voluen je 402 l. Naravno, stražnji naslon se mogu preklopiti (omjer 60/40), pa volumen raste do 994 l.

Kad smo već bili spomenuli model Toyota C-HR, samo za usporedbu, vanjske dimenzije su mu sljedeće: duljina 4362 mm, širina je 1832 mm, visina 1558 mm (PHEV 1564 mm), dok mu je međuosovinski razmak 2640 mm, visina od podloge 154 mm (PHEV 137 mm). Prednji prevjes je 911 mm, a stražnji 811 mm.

Osim toga, Toyota C-HR je bazirana na GA-C platformi koja je osnova za unibody vozila u C-segmentu ili kompaktnih automobila te kategoriju subkompaktnih/kompaktnih crossover SUV modela. Platforma se nudi i u varijantama pogona na prednjim kotačima i na sve kotače, a uparena je s poprečno ugrađenim motorom. Platforma također podržava duljinu međuosovinskog razmaka od 2640–2750 mm.

No vratimo se ipak Lexus LBX-u. Što se kotača tiče, naš je testni model imao 18-colne strojno obrađene aluminijske naplatke s dvostrukim krakovima premazane završnim slojem tamnosive boje koji im daje sportski izgled. Imali smo ljetne Yokohama Advan V61 gume dimenzija 225/55R18 98H. Umjesto rezervnog kotača smo imali set za popravak eventualno oštećene gume.

Naš je model imao vrlo atraktivnu dvobojnu karoseriju u kombinaciji smeđa Sonic Copper i crna Astral Black (krov i stupovi). Inače, LBX nudi od četiri 'atmosfere' uz svoju osnovnu razinu. Umjesto da budu definirani razinom opreme ili značajkama udobnosti, ove se atmosfere usredotočuju na izražavanje različitih profinjenih, dinamičnih ili sportskih tema kroz stilske detalje, boje, teksture i završne obrade. Novi Lexus Bespoke Build program ponudit će još više personaliziranih opcija.

To su: Elegant i Relax koji se fokusiraju na profinjeni osjećaj, te Emotion i Cool koji imaju sportskiji, dinamičniji karakter. Svaki je dizajniran imajući na umu drugu vrstu kupaca. Treba reći kako smo mi imali Original Edition posebno izdanje, koje više nije u ponudi.

Unutrašnjost

Iznutra je naglasak na angažmanu vozača s fokusiranim vozačkim kokpitom temeljenim na Lexusovom konceptu Tazuna, te na stvaranju laganog, otvorenog osjećaja s izvrsnom vidljivošću i instrumentnom pločom koja glatko ulazi u panele vrata. Općenito, ovo je jednostavan i profinjen interijer koji stvara osjećaj i atmosferu modela višeg segmenta. Taj se učinak temelji na tri ključna elementa: dobra vidljivost s otvorenim pogledom prema van i jednostavna, glatka instrument ploča; osjećaj širokog unutarnjeg prostora; i središnja konzola s upečatljivom pojavom.

Inače, ovaj raspored kokpita, prvi put predstavljen na NX SUV-u srednje veličine, postavlja glavne kontrole i izvore informacija neposredno oko vozača, tako da njihov rad zahtijeva samo minimalne pokrete ruke ili oka. To pomaže da vozač ostane usredotočen na samu vožnju, uz najmanje ometanja. Položaj i kut upravljača precizno su izračunati kako bi vozaču pružili zadovoljavajući osjećaj kontrole.

Ovdje je koncept Tazuna poboljšan novim, 12,3-inčnim potpuno digitalnim zaslonom s instrumentima, prvi put predstavljenim u Lexusu. Raspored i istaknutost mjerača i podataka mijenjaju se prema odabranom načinu rada i mogu se prilagoditi individualnim željama. Dostupan je i opcijski head-up zaslon kao u našem slučaju.

Zahvaljujući kompaktnoj veličini LBX-a, gotovo svaki centimetar automobila može se vidjeti s upravljača, što pridonosi samopouzdanju, udobnosti i kontroli koju vozač uživa uz Lexus Driving Signature. Oblikovanje poklopca motora te oblik i položaj prednjih stupova smanjuju slijepe sportove i daju prošireni pogled prema dolje koji pomaže vozaču da preciznije upravlja.

Kako bi se održao širok i jasan pogled, vodoravna ploča s instrumentima ima čist i jednostavan dizajn. Sa svake strane, njegov oblik se ulijeva u ploču vrata, dajući osjećaj da obavija putnike na prednjim sjedalima, tako da je osjećaj prostran, ali sveobuhvatan. Kontinuirana linija stvorena ovim dizajnom također pomaže vozaču da osjeti stupanj naginjanja vozila prilikom vožnje kroz zavoje. Niska točka bokova doprinosi vozačevom osjećaju da je jedno s automobilom, dok je osigurano dovoljno prostora za koljena sprijeda. Kako bi se osigurao dobar pregled za sve u vozilu, stražnja su sjedala postavljena nešto više od onih sprijeda.

Središnja konzola snažno je prisutna s velikim multimedijskim zaslonom osjetljivim na dodir nagnutim unatrag tako da se glatko integrira u strukturu. Jedinica ima tapecirane bočne jastučiće i sadrži dva držača za čaše i više točaka za pohranu i USB priključke za povezivanje uređaja i punjenje.

Vrhunska kvaliteta i pažnja posvećena detaljima vidljivi su u izboru presvlaka i ukrasa sa snažnom vizualnom i taktilnom privlačnošću. Kao i polu-anilin kožu vrhunske kvalitete, opcije uključuju interijer prilagođen veganima koji koristi sintetičku kožu i materijale za presvlake sjedala i upravljač, ručicu mjenjača i obloge vrata. LBX također ima nove Tsuyusami umetke od karbona, stvorene novom tehnikom filma koja koristi više slojeva kako bi se dobio izgled visoke teksture s osjećajem dubine. Ambijentalna rasvjeta doprinosi 'Omotenashi efektu' kako bi se pružio osjećaj dobrodošlice i osjećaja kao kod kuće. Ističući različite dijelove kabine, dizajn rasvjete nudi niz od 50 opcija boja, odabranih u teme koje izazivaju različita raspoloženja.

Multimedija i infotainment

LBX je opremljen najnovijim sustavom Lexus Link Connect, kojim se upravlja putem 9,8-inčnog zaslona osjetljivog na dodir.

Sustav pruža navigaciju temeljenu na oblaku, optimizirajući planiranje putovanja s informacijama u stvarnom vremenu o događajima u prometu i kašnjenjima. Dodatnu pogodnost pruža pomoćnik u vozilu 'Hey Lexus' koji odgovara na glasovne naredbe i vozača i suvozača.

Integracija pametnog telefona omogućena je korištenjem bežičnih ili žičnih veza za Apple CarPlay ili žičane veze za Android Auto. Dodatnu pogodnost pruža opcijski digitalni ključ. Kompatibilan s pametnim telefonima Apple i Android, omogućuje vlasnicima da koriste svoj pametni telefon za otključavanje i pokretanje automobila. Ne moraju vaditi telefon iz džepa ili torbe, dovoljno je samo da ga imaju kod sebi. Također mogu dijeliti digitalni ključ kada drugi ljudi trebaju pristupiti ili koristiti vozilo.

Kao i prethodni novi Lexus modeli, LBX nudi besprijekorno bežično ažuriranje softvera za svoje multimedijske i sigurnosne sustave, tako da vlasnici mogu imati koristi od nadogradnji bez potrebe za organiziranjem posjeta Lexus radionici.

Sigurnost i pomoć vozaču

LBX koristi sveobuhvatne odredbe o sigurnosti i pomoći vozaču najnovije generacije Lexusovog sigurnosnog sustava +. Ovo oprema automobil s višestrukim sustavima za otkrivanje rizika od nesreće, upozoravanje vozača i automatsko upravljanje, kočenje i kontrolu pogonske sile ako je potrebno, kako bi se izbjegle ili umanjile posljedice sudara. Ključni elementi uključuju sustav za sprječavanje sudara s pomoći pri skretanju na raskrižju, dinamički radarski tempomat, pomoć pri praćenju trake/pomoć za držanje trake i pomoć pri prometnim znakovima.

Tu je i nadzor vozača, koji upotrebljava kameru postavljenu iznad upravljača LBX-a kako bi neprekidno provjeravao stanje vozača. Sustav čak može usporiti ili zaustaviti automobil ako vozač ne reagira na upozorenja.

Dodatne stavke koje podržavaju sigurniju vožnju i manevriranje te smanjuju opterećenje vozača uključuju Lexusov sustav električnog otpuštanja vrata s e-zasunom s pomoći pri sigurnom izlasku, monitor za vozača, inteligentne parkirne senzore s automatskim kočenjem, upozorenje na poprečni promet straga i monitor mrtvog kuta.

Proširena sigurnost će biti dostupna kao opcija, uvodeći značajke kao što su Front Cross Traffic Alert sustav i Panoramic View Monitor. Mogućnost daljinskog parkiranja može ukloniti sav stres od manevriranja automobilom u skučenom prostoru; čak omogućuje vozaču da parkira svoje vozilo na daljinu, koristeći svoj pametni telefon.

Vozač uživa u boljoj vidljivosti u lošim vremenskim uvjetima s novim 'mokrim' brisačem, koji je ranije bio prisutan na Lexusovim vodećim modelima LC i LS. Ovo raspoređuje tekućinu za pranje iz samog brisača, dajući temeljitije i trenutačno čišćenje vjetrobranskog stakla.

Funkcija za napredno parkiranje omogućuje automatiziranu kontrolu upravljanja, snage i kočenja, čime uklanja stres pri parkiranju LBX-a. Funkcija za udaljeno parkiranje ima i dodatne značajke za još veću praktičnost. Pomoću nje možete manevrirati svojim automobilom kako biste ušli u uske prostore ili izašli iz njih, a sve to dok promatrate automobil izvana. Upotreba pametnog telefona za upravljanje omogućuje izvrsnu upravljivost.

Uz snažnu sigurnosnu putničku ćeliju, zaštitu putnika pojačava osam zračnih jastuka SRS: zračni jastuk u dvije faze i zračni jastuk za koljena vozača, zračni jastuk jedne faze za suvozača, središnji zračni jastuk za smanjenje kontakta između vozača i suvozača, bočni zračni jastuci na prednjim sjedalima i zračne zavjese koje se protežu cijelom dužinom obje strane kabine.

Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition
  • Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition
  • Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition
  • Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition
  • Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition
  • Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition
    +77
Lexus LBX 1.5HEV 5D E-CVT Original Edition Izvor: tportal.hr / Autor: Z.M.

Hibridni sklop 1.5HEV E-CVT s pogonom na prednje kotače

LBX pokreće nova generacija Lexusovog hibridnog električnog sustava sa samopunjenjem koji sadrži kompaktan i lagan 1,5-litreni trocilindrični motor. Isti se koristi i u Toyoti Yaris Crossu, no slabije je snage, a u LBX-u je on dodatno ojačan i dorađen. Glavne komponente hibridnog sustava su podvrgnute znatnom redizajnu, uključujući mjenjač-diferencijal i upravljačku jedinicu snage, kako bi se poboljšala učinkovitost, smanjili gubici, uštedjela na težini i smanjila veličina. Tu je i nova bipolarna nikal-metal-hidridna (NiMH) baterija s niskim otporom i visokim učinkom koja omogućuje dodatnu potporu električnom motoru pri ubrzavanju i proširuje mogućnost potpuno električne vožnje automobila.

Razvoj tehnologije omogućio je Lexusu da se usredotoči na bolje performanse i razinu užitka u vožnji koja nije bila moguća s prethodnim sustavima. Sam benzinski motor s unutarnjim izgaranjem obujma 1490 cm³ je snage 91 KS (67 kW), najvećeg okretnog momenta 120 Nm pri 3600-4800 okr./min.

Električni motor je sinkroni s trajnim magentom i snage je 69 kW (94 KS). Maksimalna izlazna snaga potpunog hibridnog sustava iznosi 136 KS (100 kW) s najvećim okretnim momentom od 185 Nm. Novi LBX ima elektronički kontinuirano varijabilni prijenos E-CVT (shift-by-wire), a ubrzanje od 0 do 100 km/h je 9,2 sekunde. Krajnja brzina je ograničena na 170 km/h.

Što se potrošnje tiče, naš model ima deklariranu kombiniranu potrošnju od 4,4-4,7 l/100 km, a emisije CO2 od 100-107 g/km (sve WLTP). Spremnik benzinskog goriva je obujma 36 litara.

Motor radi s toplinskom sjajnom učinkovitošću, podržanom tehnologijom izgaranja velike brzine i značajkama dizajna kao što su ravni usisni otvori i laserski obložena sjedišta usisnog ventila. Druge ključne značajke uključuju ultra-lagane klipove projektirane za rad pri visokim okretajima i elektroničko inteligentno varijabilno vrijeme ventila.

Pogonski sklop također ima novo dizajnirani mjenjač-diferencijal. Revidirana jedinica za upravljanje snagom postavljena je izravno iznad sklopa mjenjač-diferencijal, dizajn koji LBX-u daje nisku liniju poklopca motora. Daljnji prostor štedi dva motor-generatora smještena na odvojenim osovinama, smanjujući ukupnu duljinu pogonskog sklopa.

NiMH baterija potpuno je nova bipolarna jedinica smanjene težine i kompaktnijeg dizajna, no ipak daje veću snagu uz mnogo brži odziv. Stoga pridonosi performansama LBX-a trenutnim, snažnim ubrzanjem poput onog kod električnih vozila na baterije, kao i svojom učinkovitošću goriva. Ima koristi od redizajniranog sustava hlađenja koji pomaže produžiti trajanje baterije i performanse.

Pogonski sklop je podešen za ugodne performanse, bilo da se vozite gradom ili zavojitim seoskim cestama, uz vjerno upravljanje i osjećaj linearnog ubrzanja koji je više usklađen s vozačevom upotrebom papučice gasa. Upravljivost je također poboljšana kontrolom hibridnog sustava koja blisko usklađuje zvuk motora i ubrzanje. Zahvaljujući nadogradnjama hibridnog sustava, potpuno električna EV vožnja može se koristiti pri većim brzinama i na većim udaljenostima, povećavajući učinkovitost LBX-a.

Autentična SUV kvaliteta LBX-a uključuje i opciju Lexusovog E-Four pogona na sve kotače, koji uvodi dodatni električni motor na stražnjoj osovini. Prilikom povlačenja, skretanja i vožnje na površinama s lošim prianjanjem, sustav automatski usmjerava pogonsku silu na stražnje kotače, pomažući održati vozilo stabilnim i održavajući samopouzdanje vozača.

Treba reći kako je Lexus puno uložio u upravljanje bukom i vibracijama (NVH). To uključuje dodavanje osovine za balansiranje motoru kako bi se smanjile vibracije koje mogu stvoriti učinak bujanja u kabini. Posebna je pažnja posvećena vratima gdje su uvedene prigušne ploče za suzbijanje buke visoke frekvencije, ali pojačavanje buke niske frekvencije kako bi se dobio jasan i ugodan zvuk. Za suzbijanje vibracija i buke s krova, upotrijebljen je kit sa visokim prigušenjem zajedno s opsežnim prigušivačem zvuka izrađenim od vrlo učinkovitog izolacijskog materijala. Ostale mjere uključuju brtvu oko cijelog ruba poklopca motora i folije za izolaciju i upijanje buke, obloge, letvice i pjenu u ključnim područjima u cijelom automobilu. Ispod vozila, strukturalna ljepila s visokim prigušenjem igraju svoju ulogu u smanjenju buke i vibracija, dok također pridonose ukupnoj krutosti automobila.

Za kraj, što se cijena tiče, Lexus LBX kreće s ulaznom razinom opreme LBX po cijeni od 31.500 eura, Elegant od 35.635 eura, Semotion od 36.660 eura, Relax od 37.665 eura i Cool od 38.015 eura.