NOVI LOGO

VW je predstavio novi dizajn i logo: Ovo je početak jednog sasvim novog Volkswagena

13.09.2019 u 08:58

Bionic
Reading

Usklađivanje dizajna marke Volkswagen jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena novog dizajna marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020. godine

Kako smo već i najavljivali, Volkswagen je dan prije novinarskog dana na salonu automobila u Frankfurtu pokazao svijetu svoj novi logo. Ova svjetska premijera označava početak nove ere za Volkswagen, istovremeno s predstavljanjem potpuno električnog modela ID.3. Volkswagenova je budućnost električna, potpuno povezana i neutralna po pitanju emisije ugljika. Svojim novim dizajnom marke, VW je stvorio jednolično globalno iskustvo brenda od 360°, modernije i autentičnije. Novi Volkswagenov logotip s ravnim dvodimenzionalnim dizajnom jasniji je i sveden na svoje bitne elemente. Dizajn marke i logotip imaju kao cilj veliku fleksibilnost i namijenjeni su digitalnim aplikacijama. Usklađivanje dizajna marke Volkswagen jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena novog dizajna marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020. godine.

'Novi dizajn marke označuje početak nove ere za Volkswagen', kaže Jürgen Stackmann, član uprave robne marke zadužen za prodaju, marketing i prodaju. 'Formuliranjem novog sadržaja i novih proizvoda, marka prolazi kroz temeljnu transformaciju prema budućnosti s neutralnim stanjem emisija za sve. Sada je pravo vrijeme da novi stav našeg brenda učinimo vidljivim u vanjskom svijetu.'

Novi logo marke Volkswagen Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

'Novi Volkswagen' može se vidjeti i doživjeti u dizajnu vozila, u kontaktima s kupcima i u prezentaciji marke u cjelini. Novi dizajn marke odnosi se na Volkswagenova putnička vozila i gospodarska vozila.

Volkswagenov glavni dizajner Klaus Bischoff imao je ključnu ulogu u razvoju novog korporativnog identiteta. 'U novom dizajnu branda stvorili smo autentičnu komunikacijsku platformu za emocionalnu prezentaciju e-mobilnosti. Volkswagenovu budućnost prikazujemo pod motom 'prvo digitalno' i 'bez filtra'.

Jochen Sengpiehl, direktor marketinga tvrtke Volkswagen, objašnjava: 'Stvorili smo novo cjelovito globalno iskustvo branda na svim kanalima i na svim dodirnim točkama. Kao općenito načelo, cilj u budućnosti neće biti prikazivanje savršenog svijeta oglašavanja. U našem izlaganju želimo postati ljudskiji i živahniji, u većoj mjeri usvojiti perspektivu kupca i ispričati autentične priče.'

Strateške temelje za novi dizajn brenda nisu postavile vanjske agencije, već tim Volkswagen Design & Marketing. Dizajn je izveden uz potpunu integraciju svih odjela tvrtke u rekordnom roku od devet mjeseci, koristeći koncept električne elektrane koji je Volkswagen posebno razvio za ovu svrhu. U projekt je bilo uključeno ukupno 19 internih timova i 17 vanjskih agencija.

Međunarodno predstavljanje novog dizajna marke započelo je na salonu automobila IAA Frankfurt. Početni signal bit će dan kada novi logotip počne svijetliti s visoke zgrade u sjedištu tvrtke u Wolfsburgu u isto vrijeme kada i koncern Volkswagen. Globalna promjena mora se provesti primjenom troškovno optimiziranog pristupa koji štedi resurse. U početku će se mijenjati lokacije i prodavatelji robne marke u Europi, a u listopadu će ih pratiti Kina. Promjena će se zatim primjenjivati ​​u Sjevernoj i Južnoj Americi, kao i ostatku svijeta, od početka 2020. Predstavljanje bi trebalo biti dovršeno sredinom sljedeće godine. Rebranding Volkswagena jedan je od najvećih projekata ove vrste u industriji širom svijeta. Sve u svemu, riječ je o 171 tržištu u 154 zemlje. U 10.000 objekata dilera i servisnih partnera širom svijeta zamijenit će se oko 70.000 logotipa.

Simbol i zaštitni znak bit će novi logotip, moderniji, jasniji i jednostavniji. Logo će biti sveden na bitne elemente i predstavljen s novim dizajnom, a koji je ravan i dvodimenzionalan. Omogućit će fleksibilnije korištenje i bit će prepoznatljiv u digitalnim medijima. Do danas je bio plavo-bijele boje, a sada se dodaje novi, plavi ton koji omogućava dodatne varijante boja. Kako je digitalna aplikacija s jednostavnim, korisničkim sučeljima postala izuzetno važna, logo će u budućnosti biti fleksibilno postavljen s novim 'pokretnim okvirom'.

  • +15
Novi logo marke Volkswagen Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

Volkswagen će prvi put imati zvučni logotip. To će marku učiniti prepoznatljivom i u zvučnom pogledu, i u vozilu i u komunikaciji. Svjetlost je novi krom. U budućnosti će logotip biti osvijetljen na vozilu, mjestima marke i prodavaonicama.

I kod trgovaca logo će imati ključnu ulogu, uz pokretni okvir i svjetlo s ciljem stvaranja ugodne atmosfere. Općenito, troškovi za dilere bit će što je moguće niži. U arhitektonskom pogledu neće se mijenjati unutrašnjost prodajnih mjesta.

Volkswagen je nekoliko desetljeća koristio muški glas da bi predstavio svoja vozila i u reklamne svrhe. Marka sada treba postati ženska. Na gotovo svim tržištima žena s toplim, ugodnim i samouvjerenim glasom govorit će za Volkswagen.