Ministar turizma Damir Bajs danas je po prvi put službeno potvrdio kako je država upućena u događaje oko restrukturiranja najvećeg domaćeg turoperatera adriatice.net te kako će prema planu dokapitalizacije te posrnule kompanije u vlasništvu Marka Vojkovića i izdavačke kuće EPH sudjelovati i tvrtke u državnom vlasništvu, odnosno ACI i Croatia osiguranje
'Nema sumnje da je Adriatica.net od posebnog značaja za hrvatski turizam, jer ta grupacija u svojem vlasništvu ima i značajne putničke agencije koje djeluju na nama važnim tržištima, poput Kompasa i Jolly travela, a dovodi gotovo 10 posto turista koji dolaze u Hrvatsku. Nama je stoga u interesu da Adriatica.ner bude prisutna na tržištu kako sljedeće, tako i narednih sezona. Involviran sam u proces restrukturiranja, rješenja su mi poznata i vlasnici Adriatice.net rekli su mi kako je postignut načelan sporazum o dokapitalizaciji.
Radi se prvenstveno o privatnim tvrtkama, kao što su HUP Zagreb, Agrokor, Jolly i Saponija, postoji i strani ulagač Terme Čatež, a od tvrtki u vlasništvu Republike Hrvatske tu su Croatia osiguranje i ACI', kazao je Bajs tijekom konferencije za medije koja je u Ministarstvu turizma bila priređena povodom današnjeg potpisivanja ugovora za dodjelu bespovratnih sredstava za 13 lokalnih projekata koje pomažu EU fondovi.
Upitan o tome ulaze li dvije državne tvrtke u Adriaticu.net po nalogu Vlade ili o tome slobodno odlučuju, ministar Bajs odgovorio je kako jer riječ o tvrtkama koje posluju na tržištu, ostvaruju dobit i imaju svoj interes u Adriatici.net, te da mu je drago da je pronađen model suradnje s tom agencijom, piše Business.hr
'Nadam se da će Adriatica.net biti aktivna na tržištu iduće godine i dovoditi još više turista u Hrvatsku. S obzirom na njihov udio od 10 posto, gubitak agencije kao što je Adriatica.net bilo bi nam teško nadoknaditi', kazao je Bajs, no ni on nije mogao dati odgovor o tome kada bi proces restrukturiranja, odnosno dokapitalizacije posrnule agencije mogao biti dovršen.
'To bi trebalo biti gotovo u vrlo skorom vremenu, no to nije problem Ministartva turizma nego privatnih partnera. Bilo bi poželjno da se to dogodi što prije. Vjerodostojnost Adriatice.net jako je bitna jer oni rade na stranim tržištima', kazao je Bajs.
Inače, ministar turizma tijekom konferencije najavio je da će u sklopu mjera za pripremu turističke sezone na udruženo oglašavanje sljedeće godine biti utrošeno 90 milijuna kuna, da će biti udvostručena sredstva za internet, da se vode razgovori o viznom režimu te da će na promidžbu Hrvatske u inozemstvu biti utrošeno rekordnih 30 milijuna eura, pri čemu će se Hrvatska reklamirati kao life style destinacija s naglaskom na ekologiju.