kažu u koncernu

Agrokor se punom parom priprema za spasonosnu turističku sezonu

20.05.2017 u 08:13

Bionic
Reading

Pripreme Agrokorovih proizvodnih kompanija za nadolazeću ljetnu sezonu u punom su jeku, doznaje se iz koncerna, kao i da su, desetak dana prije isteka roka, promemoriji o mjenicama pristupili dobavljači koji drže 71,5 posto ukupnog volumena tražbina

‘Pripreme za nadolazeću ljetnu sezonu u punom su jeku u Agrokorovim kompanijama, a posebno se ističu proizvodne kompanije kojima je ovaj dio godine svakako predstavlja najintenzivniji dio godišnjeg poslovanja’, kazali su iz Agrokora na upit Hine.

Kako navode, zahvaljujući iznimnom trudu zaposlenika i sinergijom rada svih sektora, Jamnica je spremna za sezonu. Napravljena je priprema od planiranja zaliha, pripremljenosti kamiona, ljudi, distribucije do marketinških i prodajnih aktivnosti, čime su sve pripremne aktivnosti poduzete, a kompanija postupno pojačava izlaganja i aktivacije te dominantno brendira mjesta prodaje u maloprodaji i u HoReCa kanalu (hoteli, restorani, ugostiteljstvo).

‘Uz prodajne aktivnosti i najave vrućeg ljeta te pripremljenost u svim segmentima poslovanja, Jamnica je spremna pokriti sve potrebe tržišta i ispuniti očekivanja kupaca’, ističu.

I Ledo u novu sladolednu sezonu ulazi u potpunosti spreman, a rad u kompaniji odvija se punim proizvodnim kapacitetima u tri smjene. 

Navode i da se Zvijezda posebno priprema za sezonu i strane turiste, kao i PIK Vrbovec, koji najveću sezonalnost bilježi tijekom ljetnih mjeseci kada je najizraženiji rast prodaje, s naglaskom na grill specijalitete i pakirane nareske.

‘S obzirom na razvoj turizma u Hrvatskoj i produljenje turističke sezone, rast prodaje svih grupa proizvoda očekuje se i ove godine, a PIK Vrbovec u potpunosti je spreman odgovoriti na povećanu potražnju u ljetnoj sezoni’, kažu u Agrokoru.