Francuska modna kuća Kering ostvarila je rast prodaje u prva tri ovogodišnja mjeseca, uslijed povećane potražnje za odjećom i torbicama njenog najvećeg brenda Gucci, koji pod kreativnim direktorom Alessandrom Micheleom proživljava veliku promjenu
Kering, koji posjeduje i druge brendove poput Yves Saint Laurenta (YSL), profitirao je također od oporavka potrošnje bogatih kineskih kupaca.
Tako je prodaja ove francuske grupacije u prvom tromjesečju porasla 27 posto na 3,1 milijardu eura. Pritom su prihodi Guccija skočili 37 posto, a YSL-a za 12 posto.
Alessandro Michele 2015. godine zamijenio je Fridu Giannini na poziciji kreativnog direktora Guccija, nakon nekoliko godina pada prodaje tog talijanskog brenda.
Uveo je razigranije, rodno neutralne dizajne namijenjene mlađim potrošačima te redizajnirao Guccijeve trgovine, čime se 97-godišnji brend vratio na staze rasta.
Keringova divizija koja uključuje brendove Balenciaga i Alexander McQueen također je u prva tri ovogodišnja mjeseca zabilježila dvoznamenkasti rast.
Međutim, analitičari upozoravaju da se europski sektor luksuza još uvijek bori s čeonim vjetrovima, uključujući snažni euro, što umanjuje cjenovnu konkurentnost europskih proizvoda na inozemnim tržištima. Također strahuju od zahuktalih trgovinskih napetosti između SAD-a i Kine, koje bi mogle ugroziti ponovni rast kineske potražnje.
Keringov čelnik i izvršni direktor François-Henri Pinault kazao je da se kompanija suočava s teškom valutnom situacijom, no kako je uvjeren u sposobnost njihovih kuća da rade bolje od svojih konkurenata.