rebrending u njemačkoj

Popularni modni trgovac u jeku krize odlučio prodavati odjeću na kile

25.01.2024 u 15:49

Bionic
Reading

Dok brojne modne tvrtke u Njemačkoj odlaze u stečaj, neke se odlučuju za rebrendiranje i repozicioniranje kako bi uspjele izvući živu glavu iz krize u modnoj industriji koja je pogodila tu zemlju. Tako se sada brojne poslovnice popularnog francuskog modnog lanca Pimkie pretvaraju u second hand trgovine uslijed velike krize koja je pogodila modnu industriju. Odjeća će se prodavati na kile

Iz tjedna u tjedan popis modnih tvrtki u Njemačkoj koje su pokrenule stečajni postupak sve je veći - Peek & Cloppenburg, Hallhuber, Reno, Görtz, Madeleine, Bleed… Kriza u modnoj trgovini počela se nazirati i prije pandemije, a ona je samo zapaprila već tešku situaciju. Neke tvrtke pokušavaju pak preživjeti krizu potpunom promjenom prodajnog koncept – umjesto fast-fashiona, roba na kile.

Nekada su mladi kupci hrlili u trgovine francuskog modnog lanca Pimkie kako bi po pristupačnim cijenama kupili novi odjevni predmet. Tako je 2010. diljem Njemačke ovaj modni trgovac imao čak 156 poslovnica, dok ih je sada spao na njih svega 20-ak, piše Wirtschaftswoche. Modna marka je već dugo u krizi, i to ne samo u toj zemlji. Posljednju rundu zatvaranja tvrtka je imala u jeku pandemije, u studenome 2020.

Pimkie
  • Pimkie
  • Pimkie
  • Pimkie
  • Pimkie
  • Pimkie
    +4
Pimkie Izvor: Profimedia / Autor: Vincent Isore / Zuma Press / Profimedia

Broj trgovina bi se sada trebao dodatno smanjiti, a u većini onih koje ostaju, Pimkie će, kako stvari stoje, započeti s potpuno novim konceptom prodaje - umjesto brze mode, trgovine će prodavati rabljenu odjeću na kile. 'Kilo Shop' naziv je franšiznog formata koji je već pronašao put do prvih poslovnica.

Ideja je jasna. 'Kilo Shop prodaje vintage odjeću za žene i muškarce po kili', piše na njihovoj interetskoj stranici. Rabljena odjeća se prvo očisti, razdvaja prema različitim kriterijima te se potom važe na blagajni, a kilogram odjeće košta 20 eura.