ZAINTERESIRAN ZA 3.MAJ

Debeljak: Brodosplit je predao ponudu za Uljanik

27.03.2018 u 19:21

Bionic
Reading

Predsjednik Uprave Brodosplita Tomislav Debeljak izvijestio je u utorak da je Brodosplit predao obvezujuću ponudu za Uljanik, kazavši da je prvenstveno zainteresiran za 3. maj, u kojem bi proizvodio kruzere

"S obzirom na tajnost ne bih želio ulaziti u detalje, ali smatram da je naša ponuda jako, jako vrijedna, ne radi se o nekakvoj jednoj kuni već o puno većoj vrijednosti", izjavio je Debeljak novinarima na marginama konferencije "Budućnost brodogradnje u Hrvatskoj", u organizaciji Hanza Medije i Brodosplita.

Uljanik je u utorak izvijestio da je zaprimio obvezujuća pisma namjere nekoliko zainteresiranih investitora te da će uprava predložiti strateškog partnera Nadzornom odboru koji bi o tome trebao odlučivati u srijedu, 28. ožujka.

Na pitanje kako trenutačno vidi Uljanik i koji su mu ciljevi uspije li ući u njegovo vlasništvo, Debeljak je istaknuo da je riječko brodogradilište 3. maj, koje je dio Uljanik grupe, bilo "bombon" i u samoj privatizaciji, a da je prije pet godina bilo u dvije milijarde kuna u boljoj poziciji od Brodosplita.

"Nažalost, 3. maj je u pet godina potrošio tu prednost i sada je od Brodosplita bolji za oko 100 milijuna kuna. Prvenstveno smo zainteresirani za 3. maj, a opet, kada je u pitanju restrukturiranje Uljanika voljni smo pomoći, a mislim da nam je i dužnost pomoći kako bismo spasili industriju i u Puli i u Rijeci", rekao je Debeljak.

Smatra da ta brodogradilišta imaju budućnost, no da je ključno restrukturiranje.

Tvrdi se da je posljednjih godina Brodosplit doživio egzodus kvalificiranih radnika?
  • U nekim medijima se pisalo da ste prošlog mjeseca smanjili plaće radnicima?
  • Budžet je možda povećan, ali neki radnici zbilja jesu imali niža primanja.
  • Koliki je prosjek plaća u Brodosplitu?
  • Kažu i da provodite 'psiho-testove' među radnicima?
  • Koliko stranaca zapošljavate?
    +3
Intervju s Tomislavom Debeljakom Autor: Tom Dubravec / CROPIX

Napominje da bi se u 3. maju proizvodili kruzeri, koji se jedini praktički proizvode EU, "jer su jedini koji mogu postići dodanu vrijednost", odnosno zbog svoje sofisticiranosti su najprofitabilniji. 

Kako je objasnio na okruglom stolu, već se dugo ne može konkurirati Kinezima u izgradnji tankera u kojoj su nagomilani gubitci, jer se forsiralo nešto što ne ide. 

Brodosplit je, kako je rekao, trenutno pretežno usredotočen na proizvodnju polarnih kruzera, koji imaju visoke ekološke norme.