Atlantic grupa u prvom tromjesečju ove godine ostvarila je neto dobit nakon manjinskih interesa od 61,7 milijuna kuna, što je 17,8 posto više nego u istom razdoblju lani te prihod od prodaje od 1,14 milijarde kuna, što je 3 posto više, objavili su u četvrtak iz te tvrtke
Istodobno, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 121,3 milijuna kuna i veća je za 11,3 posto.
Iznimni rezultati, kako navode iz kompanije, ostvareni su na krilima rasta jednako distribucijskog poslovanja i vlastitih brendova, čime je više nego nadoknađen izostali prihod od uslužne proizvodnje sportske prehrane uslijed prodaje proizvodnih pogona belgijskom Aminolabsu.
Kad bi se isključio utjecaj ove transakcije, organski rast prihoda u prvom tromjesečju iznosio bi čak 7,2 posto, ističu iz Atlantic Grupe.
“Atlantic Grupa odlično je započela još jednu poslovnu godinu. Nakon izvrsne 2017., u kojoj su unatoč izazovima u okruženju ostvareni odlični rezultati, izvještaji iz prvog kvartala potvrđuju da smo i u 2018. na tragu ostvarenja očekivanja", istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Naveo je kako su na svim značajnim tržištima ostvarili zavidan rast prihoda, demonstrirajući nesmanjeni fokus i na razvoj vlastitog asortimana i na razvoj distribucijskog poslovanja.
"Rrast prihoda prati i rast profitabilnosti, što upućuje na to da je riječ o zdravom i održivom rastu. Daljnje smanjenje zaduženosti, značajno niži financijski troškovi i rast likvidnosti omogućuju nam da se usredotočimo na još ambicioznije planiranje budućeg rasta“, istaknuo je Tedeschi.
Iz tvrtke ističu kako je prvi kvartal obilježila konsolidacija distribucijskog poslovanja u više smjerova - prvi rezultati suradnje s novim principalima, Red Bullom u Srbiji i Mars grupom u Hrvatskoj, potvrđuju zajedničke razvojne ambicije.
Osim toga, u internoj organizaciji cjelokupno distribucijsko poslovanje reorganizirano je u jedinstveno područje, dok su sastavnice dosadašnje strateške distribucijske regije HoReCa pripojene distribucijskim organizacijama na pojedinim tržištima.
Među brojnim inicijativama iz razvoja vlastitog asortimana doprinosom prihodima iz Atlantica navode rezultate nove proizvodnje Argete u SAD-u, koja je u prvom tromjesečju na sjevernoameričkom tržištu ostvarila prihod na razini ukupne 2017., Black'n'Easy instant tursku kavu s rastom od čak 53 posto, te redizajniranu Cockta s izvrsnim rezultatima u HoReCa kanalu.
U priopćenju se navodi kako su na ukupan rast prihoda od prodaje najviše utjecala strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 15,9 posto, Kava, s rastom od 14,7 i Slatko i slano, s rastom od 10,1 posto.
Kava se s 21,2 posto udjela i 243,1 milijuna kuna prihoda od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija u ukupnim prihodima, a od pojedinačnih tržišta je najviši rast ostvaren u Sloveniji – rekordnih 15,3 posto. Slijede Hrvatska s 11,5 posto rasta i Srbija koja je rasla stopom od 9,4 posto.