Atlantic grupa, u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija, je kao jedan od temeljnih strateških ciljeva daljnjeg razvoja definirala internacionalizaciju poslovanja, primarno na tržišta Zapadne, Sjeverne Europe te područje ZND-a. Kako bi organizacija poslovanja što adekvatnije odgovarala postavljenim ciljevima, kompanija je provela stratešku reorganizaciju ukupnog distribucijskog poslovanja koje predstavlja važnu polugu rasta i razvoja, u regiji jednako kao i na vanjskim tržištima, priopćeno je u ponedjeljak iz Atlantic grupe.
Tako su s početkom rujna poslovi distribucije na razini Grupe organizirani kroz dvije glavne zone: Zonu Istok i Zonu Zapad. U novoj organizaciji Zonu Istok čine Jugoistočna Europa, Baltik i ZND regija, dok će Zona Zapad obuhvaćati Središnju i Jugozapadnu Europu, nordijske zemlje te sva tržišta u prekomorskim zemljama.
Srećko Nakić imenovan je potpredsjednikom za Zonu Istok, kojemu odgovaraju svi menadžeri nadležni za poslovanja unutar Zone (SDP Hrvatska, SDP Srbija, DP Slovenija, DP Makedonija, SDR Horeca, SDR Baltik & ZND, partnerska distribucijska tržišta u Kosovu, Bugarskoj i Rumunjskoj, PP Dječja hrana). Svaka lokalna jedinica unutar Zone Istok nastavlja s dosadašnjim redovnim poslovanjem, raspolažući u potpunosti svim operativnim i funkcijama podrške.
Bojan Klarić imenovan je potpredsjednikom za Zonu Zapad, kojemu će odgovarati svi menadžeri nadležni za poslovanja unutar Zone (SDR DACH - Njemačka, Austrija i Švicarska - & Beneluks, DR Mediteran & Afrika, partnerska distribucijsku regiju Središnja Europa i prekomorske zemlje, DR Sjeverozapadna Europa i Australija). Unutar svakog od navedenih teritorija fokus će biti na klasičnom maloprodajnom kanalu s posebno oformljenim timovima posvećenim specijalnim distribucijskim kanalima, uključujući sportski i etno kanal.
S Multipowerom kao vodećim europskim brendom sportske prehrane te grupom Atlanticovih jakih regionalnih brendova koji imaju istaknute pozicije u jugoistočnoj Europi, a prisutni su na Zapadnim tržištima i imaju snažan internacionalni potencijal (Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita, Bebi), poslovne aktivnosti će se fokusirati na izgradnju i jačanje vlastitih distribucijskih i prodajnih kapaciteta, najprije u zemljama zapadne Europe, poručuju iz Atlantic grupe.
'Cilj je u konačnici razviti kvalitetnu vlastitu distribucijsku podršku cjelokupnom Atlanticovom portfelju na svim ključnim međunarodnim tržištima. Uz već postojeće kompanije u Italiji, Velikoj Britaniji i Španjolskoj, nove distribucijske kompanije najprije će se osnovati u Njemačkoj i Austriji, a kasnije i u Švicarskoj i Švedskoj. S ciljem da se pruži puna podrška Atlanticovom portfelju planirane su značajne investicije u tržišta te u jačanje lokalnih timova', navodi se u priopćenju.