Glasoviti Financial Times objavio je popis 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi, a lanac burgera Submarine jedina je netehnološka kompanija iz jugoistočne Europe
Ovaj vodeći magazin za politiku i financije postoji već više od 130 godina, a zahvaća publiku nešto veću od 16 milijuna čitatelja diljem svijeta.
„U jesen 2020. godine kontaktirani smo od strane londonskog ureda Financial Timesa. Zatražili su dokumentaciju vezanu uz naše poslovanje, a u svrhu mogućeg uključivanja na prestižnu listu najbrže rastućih europskih kompanija. Od samih početaka pristup Submarinea komplementaran je u nekim segmentima poslovanju tehnoloških kompanija. Doista nam laska činjenica da smo mi kao tvrtka iz netehnološke branše završili bok uz bok tech-kompanijama. Ovo je priznanje za cijelu tvrtku i cijeli Submarine tim. Imperativ nam je oduvijek bio zadovoljstvo naših zaposlenika jer bez toga nema uspješne kompanije”, izjavio je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik Submarinea.
Mjesto na listi Financial Timesa nije moguće kupiti, a kompletno poslovanje detaljno se analizira proteklih pet godina. Da biste uopće razmatrani za listu, tvrtka je morala imati godišnji prihod od minimalno 100 000 eura, a zatim najmanje 1,5 milijuna eura u 2019. godini. Slijedom toga je tvrtka morala zabilježiti rast iznad 35,5%. Usporedbe radi, Submarine je ostvario ukupan rast od 221,4%, prihod 2019. godine je iznosio vrtoglavih 4,5 milijuna eura, te su imali 77 zaposlenih. U godini kad je korona virus zahvatio svijet, Submarine je premašio godišnji prihod 2019. za 30% te će biti zanimljivo promatrati poredak na listi 2021 godine. Ovo je dakako tek nekolicina kriterija koje su tvrtke trebale ispuniti, a svojim rezultatima Submarine je postala jedina netehnološka tvrtka iz Hrvatske zauzevši 720. mjesto najbrže rastućih tvrtki prema Financial Timesu.
Ovo nije jedino priznanje timu koji stoji iza Submarinea. Podsjetimo da su 2019. godine ušli i na popis 50 mjesta gdje pojesti najbolji burger na svijetu po mišljenju čitatelja portala Big 7 Travel koji broji zajednicu od 1,5 milijuna čitatelja.
„Kompletno smo prilagodili poslovanje već početkom pandemije. Agilnost i prilagodba na nove uvjete poslovanja ključ je uspjeha same tvrtke. Ulaganje u znanje, nove tehnologije i pojačanje management tima urodilo je plodom. Izuzetno smo ponosni na ovo priznanje te još jednom čestitam svim članovima Submarine tima!“, zaključio je Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarinea.
U godini kad je korona virus zahvatio svijet, Submarine je otvorio dva nova restorana. U 2021. planiraju ih otvoriti još pet diljem Hrvatske, čime ostvaruju svoju misiju da pruže zadovoljstvo i uživanje u organskim burgerima cijeloj Hrvatskoj. Pitanje je, kada će Submarine Burger početi osvajati svijet, što svi željno iščekujemo.