Na gradilištu Pelješkog mosta radi se punom parom. Trenutno se, doznajemo iz Hrvatskih cesta, montiraju segmenti rasponske konstrukcije na pelješkoj i kopnenoj strani, od upornjaka prema prvim kopnenim stupovima
Također se montiraju i betoniraju bazni segmenti rasponske konstrukcije na dva stupna mjesta u moru te betoniraju segmenti pilona na dva stupna mjesta.
'Zbog prekida rada u proizvodnim pogonima u Kini, a koji je bio uvjetovan epidemijom Covida-19 te nemogućnošću odlaska nadzorne službe u te pogone, što je riješeno u ovom trenutku, postoji određeno kašnjenje u sklopu projekta', rekli su iz Hrvatskih cesta za tportal.
Zato je, dodaju, izvođač, kineski CRBC, angažirao dodatne kapacitete u cilju ubrzanja proizvodnje i isporuke konstrukcije, tako da se u naredna dva mjeseca očekuje dolazak dva broda s elementima.
Jedan je već na putu i trebao bi stići u luku Ploče 8. listopada, dok je na drugom počeo ukrcaj i taj bi trebao biti na gradilištu početkom studenog.
'Izvođač nastoji pojačanim kapacitetima umanjiti do sada evidentirano kašnjenje. U ovom trenutku izuzetno je teško govoriti o rokovima i eventualnom kašnjenju jer pandemija koronavirusa još uvijek traje te ne možemo znati hoće li ista ponovno u određenom segmentu utjecati na izvršenje projekta. Sama projekcija projekta u planiranim stavkama nije u kašnjenju jer je ista bila šest mjeseci duža od ugovorene realizacije zato što su kineski izvođači radova ponudili na javnom nadmetanju šest mjeseci kraći rok izgradnje', objasnili su iz Hrvatskih cesta.