Zvijezdana Rauš-Klier, javni bilježnik iz Varaždina izabrana je za predsjednicu Hrvatske javnobilježničke komore (HJK). Rauš Klier je ovu funkciju obnašala i tijekom protekle tri godine
Za članove Upravnog odbora HJK izabrani su Konstantin Dika, javni bilježnik iz Krapine, Mladen Ježek, javni bilježnik iz Zagreba, Renata Kutija Kušpilić, javni bilježnik iz Zagreba, Lana Mihinjač, javni bilježnik iz Varaždina, Natalija Stojanović, javni bilježnik iz Siska, Nada Kemec, javni bilježnik iz Slavonskom Broda, Aleksandra Micelli, javni bilježnik iz Novigrada, Vesna Šeškar, javni bilježnik iz Čavli, Teo Karabotić-Milovac, javni bilježnik iz Splita, Anđelko Stanić, javni bilježnik iz Dubrovnika, te mr.sc. Ante Šuško, javni bilježnik iz Splita.
Za članove Nadzornog odbora HJK izabrani su Mirjana Borić, javni bilježnik iz Osijeka, Luce Bronzan, javni bilježnik iz Dubrovnika i Ivan Kristić, javni bilježnik iz Vrgorca.
Izabrani su i članovi stegovnih vijeća pri Županijskim sudovima i Vrhovnom sudu Republike Hrvatske te njihovi zamjenici. U tijela Komore izabrani su javni bilježnici iz cijele Republike Hrvatske, kako oni mlađi tako i oni s dugogodišnjim iskustvom, što će dati dodanu vrijednost radu tijela Komore i u narednom razdoblju.
Tijekom prošlog mandata javnobilježnička služba radila je uspješno i bez prekida. Na razini Komore pokrenuti su brojni projekti koji su, i unaprijedili poslovanje struke, i digitalizirali procese. Time su značajno modernizirane i ubrzane radnje javnih bilježnika koje čine njihovu javnu službu, prema fizičkim i pravnom subjektima. Riječ je o projektima poput upisa u zemljišne knjige, izdavanja izvadaka elektroničkim putem, e-Ovrha, rada na daljinu i drugih unapređenja digitalnog sustava eNotar kojeg koriste svi javni bilježnici, a vodi ga HJK.
Pomoću nove aplikacije povezane s eNotarom građani će već od ovog ljeta na daljinu moći osnovati trgovačko društvo uz sudjelovanje javnog bilježnika, sa svim prednostima kao da su kod njega u uredu. Izrađuje se i novi IT sustav registara koje vodi HJK (oporuke, anticipiranih naredbi i zadužnica), uz mogućnost uvođenja i novih digitalnih registara (punomoći, javnobilježnički akti, itd.). Cjelokupna digitalizacija javnog bilježništva je u stvari digitalizacija preventivnog pravosuđa te se ne realizira putem komercijalnih platformi, već u zasebnom IT sustavu s najvišim razinama digitalne i pravne sigurnosti.
Rauš-Klier naglašava kako je u protekle tri godine trajanja mandata napravljeno dosta, no Komora ima u planu dodatno unaprijediti poslovanje i usluge koji će olakšati pristup građanima i povećati pravnu sigurnost, naročito u području javnih registara kao što su zemljišne knjige i sudski registar.
„Naš je smisao i zadaća biti na usluzi svim građanima, prevenirati sporove, davati sigurnost podacima zemljišne knjige i sudskog registra i u tom kontekstu ćemo nastaviti unaprijeđivati procese i razinu usluge javnobilježničke struke. U narednom mandatu planiramo finalizirati dosta novih projekata, a neki od njih će vrlo brzo doći u svakodnevnu uporabu i tako dodatno modernizirati pravne usluge svim građanima i pravnim subjektima. Uz navedeno, planiramo i još intenzivniju suradnju s ministarstvima i pravosudnim institucijama s ciljem realizacije zajedničkih Ustavom i zakonima te pravom EU propisanih zadaća; usvajanje najboljih praksi iz razvijenih pravnih sustava EU. Nastojati ćemo i unaprijediti komunikaciju s medijima kako bismo transparentno informirali javnost o ulozi i značenju javnobilježničke službe“ ističe Rauš-klier.
Zvijezdana Rauš-Klier radi kao javni bilježnik u Varaždinu od 1995. godine, kada je javno bilježništvo obnovljeno u Republici Hrvatskoj. Od početka službe bila je aktivna u tijelima Komore; u Etičkom povjerenstvu, Međunarodnom povjerenstvu, a trenutno je i predstavnik HJK u Komisiji Međunarodne bilježničke unije (UINL) za europska pitanja notarijata. U 2020. godini bila je i član Upravnog odbora Vijeća notarijata Europske unije (CNUE), koje je krovna institucija javnih bilježnika iz 22 države članice EU.