Nakon više od deset godina uspješnog poslovanja kao dio kompanije Heineken, Karlovačka pivovara nastavlja poslovanje kao Heineken Hrvatska. Radi se o promjeni koja je više formalne nego suštinske naravi. Svi podaci vezani uz tvrtku (sjedište i adresa, OIB, brojevi računa i slično) ostaju nepromijenjeni, a tvrtka će i dalje slijediti strategiju razvoja svog najpoznatijeg brenda Karlovačko, navodi se u priopćenju Heinekena
'Tijekom mnogih godina njene povijesti ime pivovare u Karlovcu se mijenjalo, dok je ime Karlovačkog piva ostajalo isto. Ova promjena logičan je korak u poslovanju tvrtke, no neće ni na koji način utjecati na zaposlenike ili budućnost našeg najpoznatijeg brenda. Iznimno smo ponosni na našu pivsku tradiciju u koju ćemo nastaviti ulagati, razvijajući Karlovačko i dalje. Također, srce pivovare ostaje u Karlovcu, čime zadržavamo snažnu lokalnu prisutnost u gradu i županiji', poručila je Branka Slaveska, predsjednica Uprave tvrtke Heineken Hrvatska.
Iz Heinekena ističu kako tvrtka ove godine slavi 160 godina pivske tradicije, te da je tijekom godina uspješno razvila i lansirala na tržište ekstenzije Karlovačkog poput Karlovačkog crnog piva te brendova Karlovačko Laganini Radler, Karlovačko 0,0% Maxx i Karlovačko Royal 1854.
Heineken je vodeći europski proizvođač piva koji posluje u više od 70 zemalja svijeta, zapošljava preko 85.000 ljudi te u svom portfelju ima više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i specijalnih brendova.