Švicarski proizvođač čokolade Lindt & Spruengli očekuje pad obujma prodaje u 2020. od 5 do 7 posto, kao posljedicu zatvaranja trgovina koja su naštetila prodaji i dobiti u prvoj polovini godine, dok u 2021. godini očekuje oporavak, objavili su iz kompanije
Proizvođači čokolade sučeljeni su sa slabijom potražnjom, budući da su se mnogi kupci prehrambenih proizvoda fokusirali na stvaranje osnovnih zaliha i manje su skloni impulzivnim kupovinama tijekom pandemije COVID-a 19.
"Očekujemo da će organska prodaja u cijeloj financijskoj godini biti oko 5-7 posto manja u odnosu na 2019. godinu", priopćio je proizvođač čokoladnih kuglica Lindor i dodao da sada očekuje operativnu maržu oko 10 posto.
Tvrtka svoje procjene temelji na pretpostavci da više neće biti velikih zatvaranja i na božićnoj prodaji poput prošlogodišnje.
U prvoj polovini ove godine Lindt je bilježio pad organske prodaje za 8,1 posto, na 1,53 milijarde švicarskih franaka (1,29 milijardi funti), dok je neto dobit kliznula na 19,7 milijuna franaka, u odnosu na 88,1 milijuna franaka u istom prošlogodišnjem razdoblju, objavio je Lindt & Spruengli.
Prodaju su posebno pogodila ograničenja u maloprodaji i privremeno zatvaranje oko 500 Lindtovih trgovina tijekom Uskrsa, koji je obično najbolje razdoblje prodaje njegovih proizvoda.
Grupa je potvrdila godišnji ciljani srednjoročni i dugoročni rast organske prodaje u rasponu između 5 i 7 posto, koji bi u sljedećoj godini mogla premašiti zbog očekivanog učinka.
Operativna dobit trebala bi se vratiti na razinu rasta od oko 15 posto u 2022./23., a operativna marža bi se srednjoročno i dugoročno trebala poboljšati za 20 do 40 baznih bodova godišnje, objavila je grupa.