Američki prehrambeni div Coca-Cola izvijestio je da su mu prihodi i dobit pali u trećem tromjesečju budući da su mnogi restorani i kina bili zatvoreni kako bi se zaustavilo širenje zaraze koronavirusom
Prihodi su u razdoblju od srpnja do rujna pali devet posto, na 8,7 milijardi dolara. Dobit po dionici potonula je 33 posto, na 40 centi.
Prodaja u javnim mjestima pala je 15 posto, blaže nego u travnju, mjesecu obilježenom najstrožim mjerama zatvaranja, kada je potonula 50 posto.
Coca-Cola ostvaruje oko polovine prihoda prodajom bezalkoholnih pića na javnim mjestima.
Izvršni direktor James Quincey rekao je da je stanje "dinamično", dodajući da bi u slučaju rasta broja slučajeva zaraze tijekom zime pojedini dijelovi SAD-a mogli ponovo uvesti mjere blokade. Istaknuo je i naznake zastoja oporavka prodaje u javnim prostorima u rujnu.
"Ne očekujemo da će broj zaraženih ponovo snažno rasti kao u vrijeme globalnog zatvaranja ali spremni smo za probleme koje bi mogli prouzročiti nagli rast broja slučajeva u pojedinim sredinama i ciljana ograničenja i zatvaranje lokala", rekao je Quincey.
Kompanija je navela da potrošači sada kupuju više gaziranih bezalkoholnih pića i sokova u trgovinama i na mreži.
Planiraju prepoloviti broj brendova i postupno povući iz ponude pojedine proizvode u sklopu strategije smanjivanja portfelja pića i pojačanog fokusa na popularne proizvode.