ambalaža robne marke

Lidl smanjuje upotrebu plastike u Hrvatskoj

22.03.2018 u 12:16

Bionic
Reading

Lidl smanjuje upotrebu plastike u Hrvatskoj za najmanje dvadeset posto do 2025. godine. Ostvarit će to s mjerama koje se odnose na ambalažu vlastitih robnih marki koje čine oko 70 posto cjelokupnog asortimana

S takvim korakom, priopćili su iz Lidl Hrvatska, odnnosno smanjem plastike za vlastite robne marke dosljedno nastavljaju započetim smjerom.

Lidl već duže vrijeme u uskoj suradnji sa svojim dobavljačima ispituje gdje se u cjelosti može odreći plastike, a gdje može posegnuti za alternativnim mogućnostima ambalaže.

Ovaj trgovački lanac u Hrvatskoj, kako ističu, omogućava recikliranje ambalaže svim svojim kupcima. Tako, primjerice, PET ambalažu s oznakom povratne naknade kupci mogu vratiti u svim Lidlovim trgovinama sukladno zakonu i odredbama Fonda za zaštitu okoliša dok je ostalu PET ambalažu kao i plastičnu foliju moguće također besplatno odložiti u trgovinama u odgovarajuće spremnike.

  • +4
Lidl Izvor: Pixsell / Autor: Damir Spehar/PIXSELL

Kako u Lidlu imaju razvijen interni sustav upravljanja otpadom, sva otpadna, plastična ambalaža iz Lidlovih trgovina i logističko-distributivnih centara prosljeđuje se na daljnje recikliranje i obradu, poručuju iz Lidla Hrvatska.