Jedan od najvećih, ako ne i najveći, svjetski lanac brze hrane McDonald's mijenja imidž. Umjesto crvene, u pozadini velikog žutog slova 'M' uskoro će stajati zelena boja. Ali samo u Njemačkoj
Cilj je potrošače uvjeriti kako se u ovom američkom lancu brze hrane ne jede samo brzo, već i zdravo. U tu svrhu McDonald's će uskoro postati zeleniji, bar kad je riječ o izgledu. Nova boja trebala bi podsjećati na povezanost s prirodom, na zelene pašnjake, netaknute livade, na povrće krcato vitaminima i mineralima, piše Deutsche Welle
U dijelu javnosti McDonald's slovi kao sinonim nezdrave i masne prehrane u kojoj su minerali, vitamini i celuloza nepoznat pojam. Takvu sliku kompanija želi svakako promijeniti. Vizualni identitet mijenjat će se malim koracima. Prvi će na red doći restorani koji su netom otvoreni ili koji će tek otvoriti vrata, poput onog u minhenskoj zračnoj luci vrijednog 1,4 milijuna eura.
Od čelnih ljudi njemačke podružnice može se čuti kako je cilj promijenom boje pokazati pozitivan odnos prema okolišu. A prije no što se okrenula zelenilu, kompanija je pomoć potražila među ljepoticama, točnije kod omiljenog njemačkog lica Heidi Klum. Upravo su fotografije na kojima se manekenka idealnih proporcija sladi hamurgerima trebale poslužiti kao dokaz da McDonald's ne deblja te da vitak struk i hamburgeri mogu ići jedno s drugim.