Poslovanje hrvatskih ugostitelja u prva tri mjeseca ove godine prilagodbom cijena i odricanjem od dijela profita podržat će Metro Cash & Carry jer će u tom razdoblju osigurati minimalno 12 posto popusta na više od tisuću proizvoda koje najčešće kupuju kupci iz sektora HoReCa. Na taj im način žele olakšati prilagodbu novim poreznim davanjima koja su stupila na snagu s prvim danom ove godine
Metro će, kako su izvijestili u svojem priopćenju, svaka dva tjedna izmjenjivati proizvode značajne za poslovanje ugostiteljskog sektora, a snižena cijena vrijedit će u svih devet veleprodajnih centara u Hrvatskoj.
'Na ovaj korak smo se odlučili kako bismo vlasnicima hotela, restorana i drugih ugostiteljskih i uslužnih tvrtki koje su temelj razvoja turizma u Hrvatskoj pružili podršku u nastavku uspješnog poslovanja. Metro prvenstveno posluje s profesionalnim kupcima, pri čemu su kupci iz ugostiteljskog i uslužnog (HoReCa) sektora iznimno bitna skupina te im kontinuirano nastojimo pomoći u razvoju svih segmenata poslovanja i održanju konkurentnosti. Pozivamo i sve dobavljače da se uključe u inicijativu te tako daju podršku ugostiteljima', kaže Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke Metro Cash & Carry Hrvatska.
438810,417959,455836,450187
Uložili 80 milijuna kuna kako bi prilagodili poslovanje sektoru HoReCa u Poreču
U prošloj godini Metro je uložio 80 milijuna kuna kako bi poslovanje prilagodio potrebama kupaca iz sektora HoReCa. Novootvoreni veleprodajni centar u Poreču fokusiran je na asortiman i usluge potrebne hotelima, restoranima, kafićima i objektima brze prehrane.
Novi splitski Metro slovi za jednog od najmodernijih u 25 zemalja u kojima posluje
Metro Cash & Carry, a preseljen je na novu lokaciju kako bi bio dostupniji kupcima dok je asortiman i usluge dodatno prilagodio njihovim potrebama. Odricanje od marže na proizvode koji su najznačajniji za poslovanje restorana, kafića i drugih ugostitelja, ističe se u priopćenju Metroa, dodatan je iskorak u tom smjeru.