Prije nekoliko dana svjetski mediji raspisali su se o mladom Britancu koji je zadnji novac potrošio na jumbo plakat u namjeri da privuče pozornost poslodavaca i dobije posao. Hrvatski tražitelji posla još uvijek se najviše oslanjaju na svoje životopise, a oni inovativniji odlučuju se i za izradu vlastitih internetskih stranica i pokretanje blogova, snimanje videa, društvene mreže, Google oglašavanje ili izradu brošura
Kategorija zanimanja koja bi po svojoj definiciji trebala imati najveću koncentraciju kreativaca je 'Dizajn i umjetnost', stoga ovoga tjedna izdvajamo nekoliko aktualnih oglasa s portala MojPosao upravo iz te kategorije:
Styria Hrvatska traži senior web dizajnera (m/ž) s četverogodišnjim iskustvom koji će samostalno ili u timu rješavati postavljene zadatke. Idealan kandidat, uz strast prema dizajnu, mora imati osjećaj za kvalitetu i rokove. Dostava vlastitih radova sastavni je dio prijave za ovaj posao, a ostala očekivanja poslodavca možete provjeriti u oglasu.
digitalne/ web dizajnere koji u potpunosti vladaju digitalnim dizajn tehnikama, prate svjetske trendove i žele izgraditi vlastiti potpis u timu digitalnih veterana. Od svog budućeg zaposlenika očekuju efikasnost, predanost, odgovornost i želju za usavršavanjem.
Zagrebačka agencija Nivas tražiObrt za montažu namještaja 'Lucek' iz Zaprešića traži osobu za poziciju dizajner namještaja - interijera (m/ž). Glavne odgovornosti budućeg zaposlenika bit će kontakt s kupcima, rad na programu Corpus 3D, izrada krojnih lista, izrada ponuda i izmjere na terenu.
Edukativno–kreativna radionica Mali kreativci traži voditelja kreativnih radionica za djecu (m/ž) u Zagrebu. Idealan kandidat treba biti maštovit, vedar i empatičan, s izraženim komunikacijskim vještinama i educiran za rad s djecom. Želite li svoju ljubav prema umjetnosti i glazbi prenositi na mališane, ovo je idealan posao za vas.
Bez obzira jeste li kreativac ili niste, ako razmišljate kako se istaknuti u jakoj konkurenciji i ogromnom broju prijava, prije svega trebate biti sigurni da će neobičan životopis ostaviti dojam kakav priželjkujete.
Možda ćete zaključiti da klasičan životopis govori sasvim dovoljno. Već drugom prilikom, možda se odlučite na sastavljanje kreativnog životopisa, iako to nikada prije niste napravili. Ako mislite da imate dobru ideju i vjerujete da je možete dobro izvesti, nema razloga da ne napravite odmak od klasike. Na raspolaganju imate nekoliko mogućnosti
Ipak, imajte na umu da biste u sadržaj uvijek trebali uložiti više nego u izvedbu. Lijepo je biti kreativan, ali istovremeno morate ispričati priču o sebi i dozvoliti drugoj strani da već kroz čitanje životopisa stekne predodžbu o vama.
Kvalitetan životopis mora pokazati da razumijete o kakvom se poslu (oglasu) radi te da ste shvatili kakve se vještine od vas očekuju (prilagođavanje životopisa). Ako vaš životopis ne šalje ove dvije poruke, njegov će dizajn biti zanemariv.