Njemačko ministarstvo financija razmatra mogućnost uvođenja posebnog poreza na prihode od oglašavanja na Internetu koje inozemne tvrtke poput Googlea i Facebooka ubiru od njemačkih tvrtki, izvijestili su u petak njemački mediji
Ministarstvo bi uvelo porez od 15 posto na prihode od oglašavanja na Internetu a kao model služilo bi oporezivanje naknada za licence, piše poslovni tjednik Wirtschaftswoche.
To bi značilo da bi njemačke kompanije koje se odluče oglašavati na Internetu plaćale porez po odbitku. Potom bi tražile povrat tog novca od internetskih tvrtki kojima uplaćuju prihode za objavu oglasa, navodi se u izvješću.
Zaobilazni put preko njemačkih tvrtki bio bi nužan jer njemački porezni sustav nema pristup operaterima platformi u inozemstvu.
Plan je tek u povojima, napominje tjednik.
U ministarstvu financija potvrdili su da razmatraju mogućnost uvođenja posebnog poreza. Naglašavaju ipak da nije postignuta suglasnost o tom potezu između saveznih vlasti i pojedinih zemalja, dodaje se u izvješću.