FlixBus koji se na hrvatskom tržištu pojavio prije nešto više od godinu dana, utrostručio je broj prevezenih putnika tijekom ljetnih mjeseci u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U susjednoj Italiji gdje je FlixBus prisutan dvije godine, broj putnika je narastao za 70 posto, a u Europi, uzimajući u obzir sve zemlje u kojima su prisutni, za 30 posto
Najpopularnija destinacija za putnike u Hrvatskoj su Zagreb, slijedi ga Split, Rijeka i Pula, a prema inozemstvu top odredišta su München, Ljubljana, Beč i Budimpešta.
'Naš pristup tradicionalnom putovanju autobusima u potpunosti je promijenio način putovanja. Uspjeli smo autobuse, kao nužno prijevozno sredstvo, u nešto više od godine dana, pretvoriti u cool način putovanja po prihvatljivim cijenama s visokom razinom usluge', rekao je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.
Europski autobusni operater FlixBus, krenuo je kao start-up 2013. godine i od tada nudi novi način putovanja za svačiji džep. U priopćenju iz FlixBusa se ističe kako su kreirali najveću međunarodnu mrežu linija širom Europe s preko 200.000 dnevnih veza kroz 26 europskih zemalja u 1.200 destinacija. Do kraja godine očekuju više od 100 milijuna prevezenih putnika u Europi.