Predsjednik uprave bit će Aleš Razpet, dok će Aljoša Roksandić obnašati dužnost glavnog izvršnog direktora. Članovi uprave su i Franci Zavrl te Hrvoje Bošnjak, a strateški savjetnik Uprave za ustroj i strategiju je Goran Radman, ujedno i budući neizvršni član Uprave za regionalni razvoj
Hrvatske Digitel komunikacije i slovenski Pristop započetim procesom osnivanja Digitel Pristop Grupe (DPG), krovne kompanije koja će upravljati poslovanjem svih 27 agencija članica, i formalno utemeljuju najveću kompaniju za integrirane tržišne komunikacije na prostoru od Beča do Atene. Osnivanje krovne upravljačke kompanije logičan je korak u daljnjem razvoju poslovanja grupe agencija nastale 2005. vlasničkim povezivanjem Digitel komunikacija i Pristopa.
Vodeću poziciju grupacije na prostoru jugoistočne Europe potvrđuje činjenica da je DPG lani ostvario više 93 milijuna eura prihoda. Daljnjem razvoju Grupe pridonijet će i ovih dana realizirana akvizicija dviju agencija Idea Plus Communications u Makedoniji i Srbiji koje su lani na tim dvama tržištima ostvarile 7,2 milijuna eura prihoda. Idea Plus Communications osnovao je i do značajnih tržišnih pozicija doveo Ivo Laurenčić, legendarni marketinški stručnjak s ovih prostora. Tom je akvizicijom DPG ojačao poziciju na oba tržišta, a posebice na makedonskome tržištu jer je time DPG preuzeo lidersku poziciju u integriranim marketinškim komunikacijama i u Makedoniji. Akvizicija će bitno ojačati i tržišnu poziciju u Srbiji jer njome DPG snažno prodire i na oglašivačko tržište na kojemu do sada nije bio prisutan.
Osim spomenutih tržišta Srbije i Makedonije, DPG još posluje u Hrvatskoj i Sloveniji gdje čvrsto drži vodeće pozicije te u BIH, na Kosovu i u Belgiji. Upravo zaključenim dogovorom o stvaranju joint-venture operacije u Grčkoj s utjecajnom lokalnom poslovnom grupacijom, DPG će uskoro poslovanje proširiti na Grčku. Planiranom akvizicijom tvrtke u Austriji, za koju su pregovori u tijeku, DPG namjerava uskoro ući i na austrijsko tržište.
DPG na sedam tržišta na kojima za sada posluje zapošljava više od 500 stručnjaka iz svih područja tržišnih komunikacija i surađuje s više od 100 klijenata, lokalnih i međunarodnih kompanija, među kojima su u Hrvatskoj T-HT, T-Mobile, Adris, Zagrebačka banka, MOL, INA, PSA, Karlovačka pivovara, Allianz, AZ fond, Kraš, Jamnica, Hypo Alpe Adria Bank, Hewlett-Packard, Vichy, Delegacija Europske komisije, UNICEF i brojni drugi.