Na startu međunarodne utrke za koncesionara Zračne luke Zagreb prijavilo se deset konzorcija sa svih strana svijeta, no zanimljivo je da je direktor ZLZ-a Tonči Peović propustio jučerašnje otvaranje ponuda za ovaj veliki Vladin investicijski projekt
Na otvaranju ponuda za budućeg koncesionara koji će graditi novi putnički terminal vrijedan 192 milijuna eura, u Ministarstvu mora jučer se nije pojavio direktor Zračne luke Zagreb (ZLZ) Tonči Peović, pa nas je zanimao razlog njegova izostanka. 'Direktor je na službenom putu, na regionalnom forumu u Calgariju, vraća se sutra navečer i u petak će biti u Zračnoj luci. Nije to bilo nikakvo izbjegavanje otvaranja ponuda, eto, poklopilo se', kazala je za tportal Lidija Capković Martinek, glasnogovornica ZLZ-a.
No mogao bi mu se u petak poklopiti i još jedan važan događaj koji nema veze s zračnom lukom; Peović je počasni konzul Norveške, a kako su norveški kralj i kraljica u posjetu Hrvatskoj 12. i 13. svibnja, direktor zagrebačkog aerodroma možda će im se pridružiti barem u petak, kada će boraviti u Šibeniku.
Umjesto Peovića, medijske izjave o velikom Vladinom investicijskom projektu jučer je davao njegov zamjenik Ivan Damjanović, bivši ravnatelj Uprave za zatvorski sustav, kojeg je tadašnji ministar Šimonović smijenio zbog pogodovanja Hrvoju Petraču, zatvoreniku kojeg je ravnatelj prečesto puštao na slobodne vikende.
Na mjestu šefa zagrebačkog aerodroma Tonči Peović zamijenio je Boška Matkovića, kojeg je smijenio ministar Kalmeta priskrbivši mu izdašnu otpremninu. Peovića se smatra bliskim Miomiru Žužulu, Juri Radiću i Institutu IGH, pobjedniku idejnog projekta zagrebačkog aerodroma. Mediji su ga prozivali zbog sukoba interesa, istovremeno je bio direktor dubrovačke zračne luke i privatne ljubljanske aviokompanije u suvlasništvu Miroslava Miškovića, a kada je preuzeo direktorsku funkciju u Zagrebu, postao je suvlasnik tvrtke za zračni prijevoz iz Cavtata.