Konzultantska industrija u Hrvatskoj doživjela je potpun preokret - od sada će tvrtke moći brzo i jednostavno pronaći stručnjake za svoj projekt. Popularnost nezavisnih stručnjaka sve je veća, što pokazuju i podaci istraživanja Europskog foruma nezavisnih profesionalaca. Oko 15 posto ukupnog broja zaposlenih u EU čine nezavisni stručnjaci
Riječ je o online platformi Kliker koja mikropoduzetnicima te malim, srednjim i velikim tvrtkama osigurava brže, jednostavnije i transparentnije pronalaženje vrhunskog stručnjaka i to točno po mjeri projekta koji prijavljuju. Nema straha da ova platforma neće doživjeti uspjeh u Hrvatskoj jer je testno razdoblje bilo vrlo uspješno. Na Klikeru je bilo prijavljeno više od 500 stručnjaka, a nakon stroge selekcije odabrano ih je 250.
Objavljeno je i preko 15 projekata za koje su pronađeni odgovarajući stručnjaci, što je još jedan znak da na tržištu postoji potreba za ovakvom uslugom, ali je također dokaz tržišne zrelosti za početak digitalne transformacije konzultantske industrije.
Kliker ima ulogu posrednika koji osigurava visoku kvalitetu i pouzdanost, a klijent u svakom trenutku kontrolira projekt i svaka je faza potpuno transparentna i znatno pojednostavljena.
'Kao kod Ubera u prijevozu i Airbnba u iznajmljivanju, cilj Klikera je potpuna transparentnost u pružanju konzultantskih usluga. Kliker digitalizira postojeću interakciju tvrtki sa stručnjacima i konzultantima. U samo nekoliko klikova tvrtke mogu pronaći vrhunske stručnjake za svoj projekt po konkurentnim cijenama. Naši klijenti sada objavljuju svoje projekte pod pauzom za ručak ili između dva sastanka, dok su im prije Klikera samo za organizaciju sastanka trebali tjedni', izjavio je Mateo Juran, voditelj poslovanja u Klikeru.
Klikerova zajednica okuplja pažljivo odabrane te isključivo visokokvalitetne stručnjake s bogatim radnim iskustvom, što potvrđuje činjenica da kriterije uključivanja u Klikerovu bazu zadovoljava manje od 50 posto prijavljenih stručnjaka.
Uvjeti za prijavu na platformu je minimalno pet godina radnog iskustva te ekspertiza u jednoj od šest kategorija – EU fondovi, financije, digitalizacija, strategija, poslovne operacije te marketing i prodaja.