DIGITALNI MARKETING

Postoji li oglas kojem se publika veseli? Da, i stiže direktno na mobitel!

Bionic
Reading

Uz usluge oglašavanja pomoću Vibera i SMS-a, postojećim korisnicima poslat ćete poruku o promocijama i proizvodima, razveseliti ih 'promo emotikonima' i pokazati im da vam je stalo. A vi? Vi ćete dobiti oglas koji će uočiti 99 posto željenih korisnika. Zvuči fenomenalno, zar ne?!

Isprobali ste internetsko oglašavanje i svoju poruku poslali milijunima korisnika diljem svijeta. Preostali dio budžeta željeli biste potrošiti na ciljano oglašavanje koje će se usmjeriti samo na vaše kupce te ih na taj način nagraditi za lojalnost vašem brendu. Kako to možete učiniti? Vrlo jednostavno - oglašavanjem pomoću SMS-a i Vibera, jednim od najučinkovitijih marketinških alata današnjice, koji na učinkovit i izravan način komunicira s kupcima. Od promocije proizvoda i sniženja pa sve do prezentacije brenda, oglasi preko Vibera i SMS-a s 99-postotnom sigurnošću stići će do vaše publike, pritom ne opterećujući klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima. Postojeći kupci, ponavljamo, na ovaj će način učvrstiti odnos s vašim brendom. Što više možete poželjeti?

Kako poruka putuje do publike?

Oglašavanje pomoću SMS-a je oblik promocije koji uključuje izravno slanje poruka na mobitel primatelja. Smatra se jednim od najbržih i najučinkovitijih oblika promocije jer omogućuje poslovnim korisnicima da svojoj bazi korisnika pošalju informacije o novim pogodnostima. Da bi krajnji korisnik dobio SMS poruku, uvjet je da je navedeni broj aktivan. Poruka je tekstualna i može sadržavati link koji služi za dobivanje više informacija o aktualnoj ponudi. Za razliku od njega, Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje s bilo kim u svijetu, pod uvjetom da je korisnik Vibera. U slučaju oglašavanja pomoću Vibera nema tajni - vizualni identitet pošiljatelja je personaliziran i prepoznatljiv preko logotipa tvrtke pošiljatelja. Poruka može uz tekstualni dio sadržavati i slikovni prikaz ponude, kao i link pomoću kojeg se korisnika poziva da sazna detalje o ponudi. S obzirom na to da je krajnji korisnik na internetu kada koristi Viber, tada u realnom vremenu možemo vidjeti koliki je udio korisnika kliknuo na link, prihvatio primanje promotivnih poruka, odustao od dobivanja istih i slično. Također se može vidjeti koliko je poruka uspješno poslano, koliko korisnika nema Viber te koliko korisnika nije bilo dostupno unutar TTL (Time to Live) perioda. Tada možete znati kome naknadno poslati SMS i pokazati im da mislite na njih te da ih uvijek i na vrijeme informirate o njima važnim informacijama vezano za usluge i proizvode koje koriste.

Tko je vaša publika? Kako ih pronaći i okupiti?

Preduvjet za oglašavanje pomoću SMS-a i Vibera posjedovanje je baze korisnika, a obično je imaju poslovni korisnici koji imaju određeni program vjernosti te su kupci njihovih proizvoda i usluga zatražili, odnosno pokazali interes da žele primati obavijesti o dodatnim pogodnostima i/ili akcijama vezano za njihove proizvode i/ili usluge.

Upravo je i to jedna od glavnih prednosti ovog oblika oglašavanja - poruke se dostavljaju ciljanim grupama korisnika čiji su brojevi prikupljeni predbilježbom samih korisnika. Oni su time unaprijed pokazali interes i poruku će primiti s radošću te zasigurno iskoristiti sve pogodnosti koje im brend nudi.

Prilog je napravljen u produkciji tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima.